Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann..

Tenkte eg skulle melde meg inn her igjen.. var her for eit år siden, då holdt eg på med fryseforsøk som ikkje gjekk. Hadde seks egg.

Det er eit privat forsøk vi skal til med, siden vi har to barn frå tidlegare icsi forsøk:)

Eg er en 80modell, gift og har som sagt to små på 3 og 5 år:) Men ønske om en liten til er like strekt som med første!!

Eg skal ringe inn mensen som kjem i slutten av juni, men skal ikkje til trondheim før slutten av aug.. så de blir ei lang sprayperiode..

St.Olavs er plassen for oss, der har vi ingen ting negativt å sei..

Andre i samme båt??

Å er dere en gjeng som "kjenner" kvarandre her eller er her plass til fleire?;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann=)

jeg er i gang med mitt første ivf forsøk, har en gutt på 3, 5 år som kom på naturlig måte, men noe søsken klarer vi ikke sjøl...

skulle skrive at dte er hyggelig med nytt besøk her inne meeeeeen det ble litt feil pga situasjonen ikke er så veldig hyggelig...

så jah eh?*ler litt*

holder til i bergen på kk jeg da;o) bare sånn at det er sagt,o)

Skrevet

Situasjonen er ikkje så hyggelig nei, men har på en måte lært meg å leve med den.. Veit at det er i TRH vi laga babya;)

Er du komt longt no da?

Skrevet

hei hei:))) velkommen tilbake!!alltid plass til flere her vettu;))

er også i gang med første ivf nå...bor i bergen men går privat til hausken.var så lang ventetid på kk så orket ikke vente mer...ventet nok liksom...

har uttak neste uke så ikke lenge til;)) spent,glad,redd på samme gang..

har en sønn fra tidliger på 11 år snart men har trøblete eggledere så ivf er eneste sjanse nå..håper det går på første..er forresten 80 modell jeg også...

Skrevet

nei er ikke det, og ja er vel egentlig ikek noe anna å gjøre enn å lære å leve med det=)

jeg skal ha uttak på onsdag, grugleder meg egentlig.....synes dagene har gått så sjukt fort at jeg på en måte ikke har klart å sortere ut alle inntrykkene på en måte, sjøl om vi har vært prøvere i 3 år nå...har vel noe med at alt er nytt og en aner ingenting og ikke minst vi har ikke kontroll på hva som skjer/ikke skjer....

jeg er forresten 77 mod=)

Skrevet

kunne ikke sagt det bedre selv har 1 ønsker 2!!!:)

bortsett fra 77 mod.og uttak onsdag;)

Skrevet

ahhahahahaha tøysekroppen*ler* er du helt sikker nå?;o) hihihihihi*erte* når drar du på ferie og skal du vekk?

Skrevet

Heisann,,,å velkommen tilbake ja:)

Her er det bestandi plass til flere,,,,kjenne ikke så mange jeg heller,,men jabbe no ivein hehe

Vi har fått satt inn 1 fryseegg i forrige uke. I trondheim. Så blir spennende å teste til neste hælg:)))

Vi har ingen barn fra før,,så håååper at det klaffer snart.

Genial her sia ja. Uansett hva man lurer på, så er det bare å spørre.

Noen har bestandi ett svar:D

klæm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...