Gjest Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Jeg er invitert på fest med nye kollegaer (byttet jobb for ikke veldig lenge siden). Kjempekoselig å bli invitert, så jeg sa selvfølgelig ja. Har lyst til å bli kjent med folk, og ikke være den kjipe som aldri blir med på noe. Men jeg har et problem. Jeg liker ikke å drikke, og har de siste dagene fått inntrykk av at det er veeldig mye drikking på disse festene. De har også jobbet sammen ganske lenge og kjenner hverandre svært godt og er høylytte og utadvente, mens jeg egentlig er litt mer beskjeden og stille og knapt kjenner noen av de.... Noen som har noen overlevelsestips å komme med?
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Om du sitter med et glass rødvin så er det vel neppe noen som ser at det er det samme hele kvelden? Er dere ute kan du jo kjøpe alkoholfrie drinker, Munkholm i stettglass. Eller rett og slett ikke gjør noe nummer av hvorvidt du drikke eller ikke. De er nok mer fokusert på sin egen drikking enn din kanskje.
Dronningen! Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Stell deg foran speilet og si: "Jeg skal ikke være forutinntatt og jeg skal kose meg!!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå