suseduse Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Har vært utplassert i praksis hos noen herlige elever siden februar, og Tirsdag skal jeg ha med et par sjokoladekaker og boller og ha en slags avskjedsfest med de, for kommer ikke tilbake etter sommeren pga graviditet. Tenkte kanskje kjøpe en liten ting til de de kunne likt i tillegg, men veit ikke om det er vanlig? Og hva med lærerene? Er 3 stk lærere på 3. trinn.. Takk for tips
Gjest Tale30 Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 En gullfisk, eller hadde det vært langt over det ansvaret de ville ha taklet? hehe. Tenkte det hadde vært koselig med en liten fisk å se på..
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Lag et kort til hver enkelt hvor du skriver nøyaktig hva som gjør den gutten eller jenta til den fantastiske personen de er. GARANTERT at det blir suksess og noe å ta med hjem.
du og jeg og vi to Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Hehe, er vel ikke sikkert den som skal overta vil være like begeistret for valget;)
suseduse Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2009 Jeg tenkte litt på det med kort, men de er 3 delte (noen ganger 2 delte) og jeg har hovedsaklig bare vært med den ene gruppanår de har vært 15 og 22 elever, og det blir jo kanskje litt urettferdig for de andre tenker jeg... En gullfisk hadde jo vært kult, men så var det plutselig 2 måneders ferie nå, hvem skal ta seg av den da? hehe Men hadde vært veldig morsomt med en felles gave, kanskje et spill eller noe???
♂ 06+sept.pie = Ferdig! Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Da jeg gikk på barneskolen brukte Frøken ( JA det het det den gangen) å lese ei bok for oss mens vi spiste lunsj. Leste vel ett kapittel om dagen eller noe sånt - husker hun leste Døden på Oslo S til oss i 6. klasse. Spiser ungene lunsj stille og pent på pultene sine enda? Hva med ei bok til høytlesning? Ei skikkelig spennende ei?
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Jeg har hørt at det finnes et spill som heter "penzum" som er et spørrespill for barn fra ca 8 år. Kanskje det hadde vært noe?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 11. juni 2009 #8 Skrevet 11. juni 2009 Et spill eller noe annet de kan gjøre på!
Gjest Tale30 Skrevet 11. juni 2009 #9 Skrevet 11. juni 2009 Angående gullfisken, så vet jeg at noen klasser har marsvin eller andre dyr som de tar vare på. Det er kjekt for barna, og det lærer dem viktigheten av å ta vare på noe. Men det er vel liten tvil om at det burde være noe som klasseforstander syns er en god ide Jeg tenkte bare at en fisk var et dyr som er relativt enkelt å ta vare på. Men jeg forstår godt om min lyse ide ikke blir valgt, hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå