Gå til innhold

Dere andregangs, når begynte dere med mammabukser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er uke 14 nå og magen er ganske så flat fortsatt på dagtid men eser sykt ut om kvelden...tror ikke det blir så lenge til jeg må finne frem litt mammabukser ..

:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Jeg er også 2. gangs og i uke 14, men ikke antydning til noen gravidemage, selv om jeg har lagt på meg litt... Mammabuksene ligger fortsatt pakket ned i en pose. Men nå ønsker jeg meg veldig en liten kul på magen snart, så det kan gå riktig opp for meg at det vokser noen der inne;)

Skrevet

Jeg er 14 uker på vei, passer ikke de vanlige bksene mine lenger, men mammabuksene fra forrige gang er enda altfor store.

Så her går jeg kun i tights - HERLIG :)

Skrevet

2. gangs, i uke 12+4, merker jeansene blir trange no, men de mest komfortable buksene er ok noen uker til. Etter 3 mnd er det vel "lov" til a bruke mammabukser. Hjelper i hvertfall pa kvalmen med litt losere klaer.

Skrevet

Er 29 uker nå og bruker ikke mammabukser, det gjorde jeg ikke sist heller. Kan bruke de gamle buksene (med stretch selvsagt) og så bruker jeg en del tights og kjoler etc.

Skrevet

Jeg er andregangs, 9 uker (ikke kommet til 2. trimester enda). Magen er blitt veldig synlig! Jeg kan bruke mine vanlige bukser men foretrekker mammabukser da de er litt mer behagelige. Om noen uker tror jeg at jeg kan pakke ned de vanlige buksene mine :)

Skrevet

23 uker og har ikke begynt ennå, men kunne sikkert ha gjort det og innsett hvor mye mer behagelig det er... men jeg husker hvor LEI jeg ble av de klærne sist, så utsetter det litt mer denne gangen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...