Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Synes dere 60 kilo er avskrekkende mye for ei som er rundt 160? Leser mange som synes de godt kunne veie nedi 45 kilo osv, uten at det hadde gjort noe. Er man feit da eller? Jeg er ikke tynn, men synes ikke jeg er avskrekkende overvektig. Har en flat rumpe, litt store pupper og magen er så som så etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 I alle dager, det er ikke mye !!!! Du har en BMI på 23, det er normalvektig !!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Synes du ikke det? Jaja, fint å høre.. Leser overalt om folk som veier 50 kilo som er like høye og de synes bare de er "akkurat passe".. Hvis du skjønner.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Skal jeg si deg noe som er mye????? Jeg er 158 cm og veier 102 kg! Det er MYE Hilsen hun fra i sted
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Litt vanskelig å si egentlig, samlet sett så er du ikke overvektig, men hos oss som har blitt mamma så har kiloene en tendens til å samle seg på magen. Synd å måtte si det, det gjelder min mage og, det er ikke særlig pent.. Og selv om man er tynn generelt, så kan man fort se litt lubben ut pga magen. Jeg har selv en normal BMI, men det hindrer ikke at jeg har kiloene helt feil plassert. Store pupper og stor mage. Jeg er 172 og 66kg. Jeg driver ikke med slanking, men trener en hel del. Strammer opp kroppen og forbrenner fett. Magen har blitt betydlig flatere, men mye gjenstår. Prøver å ikke tenke på vekta mi, men vet at jeg ikke bør komme under 62kg da forsvinner puppene... Min mening er at folk er altfor mye opphengt i vekt. Det er bare et tall! Det er jo hvordan man føler seg i kroppen som teller. Og for noen også hvordan andre ser den. (Noen ganger kan de to variere) Mitt tips er at du dropper vekta. Ta tak i situasjonen og form kroppen din slik at du føler deg vel. Men pass deg så du beholder et sundt bilde av din egen kropp. Spis godt og hold deg i aktivitet.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 NEI! Jeg er det samme som deg ca og trives sånn. Trener og spiser normalt, er passe syns jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå