Gå til innhold

Hva slags bilstol har 3-åringen din ?:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

..og er du fornøyd? hvorfor?

hvis ikke fornøyd, hvorfor ikke, og hvilket sete ville du isåfall ha hatt i stedefor? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er 2,5 år da, men har BeSafe Izi Comfort. Veldig fornøyd med den.

Skrevet

Vi bytta til iZi Up fra HTS da snuppa var litt over 3 år. Har fått mye kritikk her inne det setet, men på siste testen som er publisert kom det bra ut. Vi er uansett fornøyde. Kjempebra hodebeskyttelse sammenlignet med andre seter i samme vektklasse.

Skrevet

Byttet på tirsdag til Britax Kidfix beltestol.

Denne skulle vist være best i sitt slag og vi er kjempefornøyde sålangt.

Guttungen sa senest da jeg hentet han i barnehagen at han ville beholde det nye setet og at han ikke ville bruke det svarte (det forrige) igjen.

Skrevet

er det en stol som kan brukes frem til de begynner med pute/evnt stol med bilens 3 punktssele?

Skrevet

Dette er foresten på tilbud på Barnas Hus denne uken også.

Skrevet

Vi har et Britax Multitech sete som står bakovervendt til jenta på 3,5år.

Hun sitter godt i det, og det stilles inn etter høyden på barnet.

Det er relativt enkelt å montere og står fjellstøtt i bilen når man har montert det.

Skrevet

Beltestol? har lyst på det,men kan han bruke det? han blir 3 år i juli og veier 16 kg.

Skrevet

Izi Up her og. Bytta i fjor sommer, da Soff var 3 og et halvt. Det er så enkelt å "montere" at det nesten er vanskelig. Hehe.

Skrevet

De er jo fra 15 kg, men om han er liten i vekst så er det nok sikkert lurt å bruke bakovervendt en stund til. Vi kjøpte nytt fordi hun var 18 kg og for tung for iZi Kid setet vi hadde.

Skrevet

Grensa er 15 kg.

Lengden husker jeg ikke for vår gutt var god over den også.

Skrevet

vi har britax two way elite,sitter fremovervent, må snart bytte for det begynner å bli litt lite for han. Selene er litt langt nede.

Han er ca 95 cm hvis ikke lenger, har ikke målt han på 3 mnd.

Skrevet

Hvis han allerede sitter fremovervendt og veier 15 kg er vel beltestol det beste? Eller husker jeg helt feil? Har noe med trykket i selene å gjøre om man skulle være så uheldig å kræsje..

Skrevet

Stemmer det. Det er derfor vi byttet.

Han klagde over at han ikke satt noe godt lenger i den han hadde.

Skrevet

så hvis dere var meg så ville dere kjøpt izi up til han? er han stor nok da? 95 cm og 16 kg? :)

Skrevet

Du må bare ta han med i butikken og prøve forskjellige seter. Sjekk forbrukerportalen, kom en helt fersk bilstoltest for noen dager siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...