Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Masse brus og sjokolade. Må ha det, bare må ha det! Klarer ikke å la vær rett og slett. Føler meg avhengig - og flau!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Bestem deg ordentlig. En uke uten, med unntak av en liiiten sjokoladebit lørdag kveld. Kvitt deg med det du har i huset, og puss tenna når suget melder seg. En uke, det klarer du. Og etter en uke er nok suget mye mindre skal du se! P.s.: Det er veldig godt og sunt med cottagecheese blandet med syltetøy ( kjøp uten sukker og uten kunstig søtning) eller "tinte frosne bær"! Detta klarer du!!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 hva med å kjøpe sjokolade som har høy kakaoinnhold, eks 86%? da har du ikke sjans til å spise til du sprekker, en eller to biter er nok!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Kutt ut begge deler og spis potetgull istedet. Det fungerer!!! Du er avhengig av sukkeret.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 ikke før til helga...For meg funket det ihvertfall og spise sundt fra søndag til fredag,- etter middag...Samt sunt på lørdag til etter middag..Men fredag og lørdag kveld er det lov med vin, øl, brus, potetgull, sjokolade..Det jeg har lyst til...) Og i starten var det vel slik at jeg gikk ned i uka, og opp igjen i helga...Fikk altså ikke slanket meg, men gikk ihverfall ikke opp...Etter måneder slik så ble "fråtsingen" på fredag og lørdag mye mindre..Det var liksom "Lovlig", jeg visste jeg kunne spise det, det var tilgjengelig....og tror jeg nå spsier under halvparten av det jeg gjorde før...Har tom GLEMT å kjøpe snop til en og annen fredagskveld!!! Man holder alltids ut 5 dager UTEN noe form for godis, når man VET man kan spise det snart..Og etter litt tid så forsvinner behovet for å tømme alt...Helt utrolig..Har lagt om litt på spisevanene generelt i hverdagen også, trent har jeg alltid gjort, så ikke endret noe der... Men nå merker jeg at jeg faktisk blir uvel om jeg spiser for mye fredag eller lørdag....Blir nesten "fyllesyk" dagen etter...Kvalm, oppblåst, forstoppet, veldig trett og generellt ubehag....Rart...Anbefales og prøve...Je gkan ikke leve uten litt vin, SJOKOLADE og snacks..Da lever jeg heller helt uten ALL mat:o) Men med disse to "frikveldenen" i uka så har jeg blitt reddet.. Sier ikke det vil funke for alle, men funket supert for meg...Men tok meg mange måneder å komme over de verste "etegildene" på fredager og lørdager da....Men sammen med de andre spisevaneomleggingene så la jeg ikke på meg i denne perioden..Og nå så har jeg gått ned litt,- og holdt meg der..Men nå hadde jeg ikke noe kilo jeg skulle miste da..Det var bare en sunnere livsstil som var målet..Spes med tanke på å være forbilde for ungene..Hadde kanskje merket mer om jeg hadde hatt overvekt..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Glemte å tilføye at potet gull inneholder en del fett, men ikke på langt nær alt sukkeret som i sjoko brus. Fett og sukker er en "livsfarlig" kombo...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 potetgull blir man like avhengig av og kombinasjonen salt og fett er faktisk værre enn sukker og fett, fordi salt binder fettet!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå