Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Jeg tok biopsi i går, og blør litt enda. Svært lite da, men ser det jo i bindet. Noen som vet når jeg kan ha sex igjen? Gyn sa ingenting om det, og jeg var så skjelven etter biopsien at jeg ikke klarte å prate...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Hmmm det husker jeg jammen ikke, men mener man skulle vente litt, til det gror. er jo et sår der. Man blir litt skjelven av sprøyta ja.. Du kan bar google livmorhalsbiopsi +sex, så får du sikkert opp masse om dette:)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #3 Skrevet 12. juni 2009 jeg gjennomførte det uten bedøvelse. skal love deg det skjer aldri igjen........ men takk for svar, jeg skal søke opp:)
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 UTEN bedøvelse!!??? Herlighet, det kan da ikke være lov??? Jeg har dog tatt KS en gang, da snittet de opp magen min FØR bedøvelsen ahdde tatt helt.. UGH!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #5 Skrevet 12. juni 2009 Hi her. Joda, det er lov. Han sa det var noen som klarte uten bedøvelse, men de aller fleste ville ha. Han spurte først, men jeg nekta. Ikke f om jeg skulle ha noe sprøyte oppi det helligste!!!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2009 #6 Skrevet 12. juni 2009 Hei igjen, meg som var anonym over her igjen. Huff, jeg surret visst nå! Jeg har hatt både biopsi og konisering og svarte på et annet innlegg her om konisering i dag (fjerning av yttereste del av livmorhalsen emd strømslynge/laser)- og så tenkte jeg på det når jeg svarte deg. <
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå