Gå til innhold

Tenner. Noen som vet ?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Datteren min er 11 mnd. Fortennene opp synes godt gjennom tannkjøttet. I hele dag har hun plutselig bare begynt å hyl-skrike !

Gråter så det skjærer i hjertet. Tårene triller og hun blir helt vekk i gråten. Er dette typisk for tenner, eller burde jeg sjekke om det er noe annet fatt ? Blir litt satt ut, hun er jo helt utrøstelig når det setter igang.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du slapp av det er helt normal det der. gutten min fkk ikke tenner før han var 13mnder, han er 14mnd nå og har 6 tenner allerede. de kommer nå de kommer. og nå er det 2 på gang.:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...