minnimoi Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Datteren min er 11 mnd. Fortennene opp synes godt gjennom tannkjøttet. I hele dag har hun plutselig bare begynt å hyl-skrike ! Gråter så det skjærer i hjertet. Tårene triller og hun blir helt vekk i gråten. Er dette typisk for tenner, eller burde jeg sjekke om det er noe annet fatt ? Blir litt satt ut, hun er jo helt utrøstelig når det setter igang.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 du slapp av det er helt normal det der. gutten min fkk ikke tenner før han var 13mnder, han er 14mnd nå og har 6 tenner allerede. de kommer nå de kommer. og nå er det 2 på gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå