ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Noen som har denne stellevesken? Fornøyd/misfornøyd? Jeg er veskoman, og er ikke fornøyd med den stellevesken jeg kjøpte... Alltid på utkikk etter vesker... ;/ (sambo blir sikkert sprø av å ha flere vesker med utstyr...) http://www.lilleprinsen.no/product/486494/byStroom_AIDA.html Men den er kanskje for feminin for far...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå