Gjest Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Jeg var på UL i dag og fikk vite at embryoet var 18 mm langt. Jeg er 9 uker på vei. Lest litt rundt på nettet og da ser jeg at det er oppgitt forskjellig størrelser på samme uka. Babyverden: 23 - 32 mm Barn i magen: 18 mm Kvinneguiden: 17 - 18 mm Mammanett: 23 mm Hvordan kan det være slik forskjell?
You can call me Dårris Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Jeg vil tro at det er store individuelle forskjeller og at det derfor kan være litt stor spredning på tallene alt ettersom hvem som har "forsket" seg fram til resultatet. (kun tipping altså)
Marius og Jonas! Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Jeg var på tidlig ul i uke 10, og "Bønna" var da 22 mm lang..... Derav navnet "Bønna".....
Gjest Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Tusen takk for svar! Jeg tror ikke en skal henge seg opp i disse mm. Ser at det er veldig forskjellig meninger hvor lang embryoet/forsteret er i de forskjellige ukene. Noen sier at det vokser i nykk og napp, andre sier det ikke stemmer. Det er ikke alt vi skal forstå og bli klok på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå