Gå til innhold

Føler meg overkjørt av en dampveivals.................

Anbefalte innlegg

Skrevet

.................helt utkjørt ........av ingenting.............ingen energi......alt er ork og blir sliten av den minste ting......og er bare i uke 8

utrolig hvordan noe så lite kan suge ut sååååå mye energi av en person,, fytti

ingen god følelse, er hjemme alene med alle 3 barna da mannen reiste i nordsjøen idag, men kommer heldigvis hjem igjen imorgen ettermiddag :-)

andre som har det sånn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja! Er i uke 7 med barn nummer to, og er MYE mer sliten enn med førstemann. Er helt lammet av trøtthet døgnet rundt. Er kvalm også, men trøttheten plager meg i mye større grad. I går var jeg faktisk så trøtt at jeg var hjemme fra jobben. Men selv om jeg bare slappet av, var jeg like sliten. Føler virkelig med deg som er hjemme alene med tre barn! Lykke til!

Skrevet

Åh.. du er ikke alene !!! jeg er i uke 7.. superkvalm hele dagen.. oppkast hver morgen.. er ravid med nr.2 og jeg er mye dårligere denne gangen.. og nå kan man ikke bare gå å legge seg heller. man har jo det første barnet og ta vare på.

Håper energien og formen blir bedre i 2.trimester og at ukene dit går fort.

Skrevet

know the feeling. samme her altså. utkjørt og kvalm hele tiden. legger meg for kvelden kl 21 og må sove dupp etter middag . skikkelig trivelig selskap for tiden.

Skrevet

godt å høre at man ikke e alene om å ha det sånn...:)men trur ikke den bedre halvdelen min bestandig skjønner at man e utpeisa..men,men...håper det blir bedre etterhvert:)alltid optimist:)

Skrevet

Ja!!!! Men jeg ser med gøede fram til andre trimester fordi jeg VET at det blir mye finere :-)

Skrevet

hei det er helt normalt å føle det slik.jeg er akkurat 6 uker idag og er trøtt og sliten heøe tiden har 3 barn(mista nr 4 for 3 mnd siden) så dette blir 5 svagerskap,men har alt.trøtt,sliten ,kvalm.alderen på ungene mine er 3,4,5 og 7 år.men jeg storkoser meg.gleder meg til jeg er over de 12 ukene.kos deg videre og slapp av og få energi.

klem fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...