Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Hvor tidlig etter fødsel hadde dere sex?? Greit å vente til man slutter å blø.. Det kan jo variere veldig fra person til person hvor lang tid det tar.. Jeg fødte for 16 dager siden, og har av en eller annen merkelig grunn lyst på sex.. (noe jeg aldri hadde trodd skulle skje så tidlig..)
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2009 #2 Skrevet 14. juni 2009 Vi hadde sex første gang etter fødsel da det var gått 4,5 uke. Har sluttet å blø så vi brukte ikke kondom. Håper infeksjonsfaren er mindre nå som jeg ikke blør!! Jeg har også merket økt sexlyst etter fødselen,merkelig...Så fra 2 uker etter så har vi kosa på mange andre måter fram til vi nå hadde sex
Anonym bruker Skrevet 15. juni 2009 #3 Skrevet 15. juni 2009 Vi hadde sex etter ti dager, blødde kun i en uke. Det var en god opplevelse, men tok det veldig forsiktig og rolig de første gangene...
LillaGorilla♥♥ Skrevet 2. juli 2009 #4 Skrevet 2. juli 2009 Etter 3 uker- brukte kondom pga infeksjonsfaren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå