lykkelig-mamma:-) Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Er i uke 16 og er så utrolig trøtt og sliten...orker nesten ingenting...gjør kun de pliktene je MÅ gjøre... blir nesten litt deppa og lei av å ha det slik...føler meg på en måte som et dårlig menneske... min mor kom innom idag etter jeg hadde hatt en lang go kvil å sa.."ligger du inne å sover i det fine være" akkurat som jeg gjør noe galt :-( off er dette normalt?
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Må bare spørre, er du i uke 16 og har termin 8 desember? Jeg fikk jo termin da og er bare i uke 15, så vidt. Eller tar jeg feil da?
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Ja, og til spørsmålet ditt... Tror de fleste får energien tilbake når morkaken er ferdig formet når man er 4 mnd på vei, leste jeg iallefall:-)
lykkelig-mamma:-) Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2009 Visst det var så viktig me den ene uka....;-)ja jeg er 16 uker på¨vei..har termin i slutten av nov...er ikke her inne så ofte å har ikke fått forandret på det.
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Nei nei, absolutt ikke så viktig med den ene uka:-) Jeg bare lurte på om jeg hadde regnet feil, hvilket ikke hadde vært helt usannsynelig ettersom jeg synes det hele er litt forvirrende!
nr 2 i oktober? Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 jeg er i uke 22 og er fortsatt sliten hele tiden, men ikke trøtt.. så jeg får ikke sove når jeg legger meg, og sover i gjennomsnitt 5-6 timer hver natt, jobber 100 % med slitsomme jobber og har ei snart 2 år og aktiv jente som ikke går å stuller for seg selv,..... i dag følte jeg mest for å legge meg rett ned og hulke eller gjøre ende på alt i desperasjon for dette holder jeg ikke ut lengre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå