Gjest Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Så gøy!! Skal du finne ut om det er gutt eller jente?
awenka84 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2009 Ja vi er veldig klar for å finne ut hva kjønn det blir:) Så etter ultralyden har vi tenkt å gå å kjøpe babyklær. Har ikke kjøpt et eneste plagg, da meg og mannen har en avtale at vi skal kjøpe klær når vi vet om det er en liten gutt eller jente. Så det blir ekstra gøy:) Hva med deg sherrybaby? Har du vært på ul?
villemo26 Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Djiiiiiiiises. eg e misunneli :-) Eg har 4 veke igjen ti ordinær ul... kor langt er du på vei, Awenka? Meiner du ikkje var så langt forann meg. Eg er 14+0 i dag.
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Ikke ordinær! Gleder meg veldig jeg og, og til å finne ut om vi får en liten gutt eller jente denne gangen. Det er så spennende! Får håpe babyen viser seg fram for deg da, som regel gjør de jo det:-)
edition Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Oh såå gøy Enda et steg videre Jeg har fått time 30. juli foreløpig (Føles lenge..) men da er jeg i London så må få ny i morgen..Håper den ikke blir lenge til
awenka84 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2009 det blir snart din tur og:) 4 uker går for skal du se;) Jeg er 17+1 ifølge legen(eller ca 18 ifølge tidlig ul) gratulerer med 14 uker villemo:)
awenka84 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2009 ok. Alltid spennende å finne ut om det er en jente eller gutt:) Kjekt med begge deler siden det er første babyen. Tor kanskje det er ei lita jente jeg. Babyen viser seg nok når den er klar for det sherrybaby;)
awenka84 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2009 Sant det med ett steg videre:) Har laget for meg selv sånn ting å se frem til så det ikke skal virke altfor lenge til termin. først telte jeg frem til tidlig ul. så nå til ordinær ul. så lurer på hva jeg skal telle frem til neste gang:) Noen gode forslag? Synes tiden går fortere når en har noe å glede seg til som ikke er altfor lenge il hvis dere skjønner hva jeg mener.
villemo26 Skrevet 11. juni 2009 #10 Skrevet 11. juni 2009 I utgangspunktet så har vi tenkt å ikkje vite kjønn, men jammen e eg usikker på om vi klarer å holde oss :-) hehe... Skal alle dere vite?
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #11 Skrevet 11. juni 2009 Ja, Ja!! He he..jeg er alt for nyskjerrig. Mannnen min ville ikke vite sist, men ettersom det var jeg som kastet opp 10 ganger daglig så kunne han ikke nekte meg å spørre. Da var det jente. Denne gangen vil han vite også, han håper nok veldig på gutt og det er det vi fikk hint om på tidlig ultralyd også! Jeg har noen vennepar som ikke ville vite, og jeg er litt imponert egentlig, sånn selvkontroll har ikke jeg:-)
edition Skrevet 11. juni 2009 #12 Skrevet 11. juni 2009 Kan ikke skjønne hvordan noen klarer å vente ;p Beundrer dem! Hadde vært kjempetøft å gjort det:) Men vi kjenner vel oss selv på at vi ikke hadde klart det? Hehe:)
Jahoo Skrevet 12. juni 2009 #13 Skrevet 12. juni 2009 Lykke til Awenka.. Jeg skal dagen etter deg!! Gleder meg til å høre hvordan det gikk
awenka84 Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #14 Skrevet 12. juni 2009 takk for det jahoo;) i lige måde. Spennende dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå