Gå til innhold

Noen som har hatt barn som har nektet å ta flaske...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og i ren "desperasjon" har reist ut og latt far ta barnet?

Vurderer nemlig å gjøre det i helgen. Snuppa drikker vann fra flaske, men ikke melk. Hun er straks 9 mnd. og vi har prøvd i flere mnd. nå.

Spiser 4 måltid om dagen, men maser etter melk minst 3 ganger om natten. Ganske lei, men hun blir rasende om jeg nekter henne.

Noen med gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jupp, og gjett hva, barnet sultet ikke men godtok at pappa bare hadde flaske med melk og ikke pupp :-)

Skrevet

La far ta støyten og kos deg ute....

At barnet ditt blir "rasende" skal du ikke bry deg om, det er nok ikke siste gangen:o)

Skrevet

Hehe! Nei, det er det nok ikke:-) Hun er vesle jenta mi da, og hater at hun gråter. Men, merker jeg snart trenger noen timer alene...

Skrevet

Jeg er imponert over at du har holdt ut så lenge jeg da. Pappan måtte pent ordne opp da småen var rundt fem måneder, da var mor i huset veldig moden for en tur på egenhånd (og dessuten var far selv umåtelig stolt over å ha fikset biffen etterpå da).

Skrevet

Ja, men da reiser jeg ut noen timer i helgen og lar far styre på:-) Skal bli litt godt også...

Skrevet

Så lenge hun faktisk tar flaske med vann, bare nekter melk fordi hun vil ha puppen, ville jeg ha gjort det, ja. Når det bare er pappaen som er der, så finner hun vel fort ut at det ikke er noe annet valg;o) var litt verre her, jenta vår tok ikke flaske uansett og hun begynte ikke drikke av tutekopp før hun var over året...så jeg følte meg ganske bundet:o/

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...