Gå til innhold

Til dere som har gjort en brystoprasjon. (silikone/saltvann)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg lurer på noen ting håper dere kan hjelpe meg:)

Hvilken type implant har dere? hvorfor og hvor store? Er det vondt lenge etter på? Hvor har dere gjort det? og ellers andre erfaringer kommer også bra med:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har silikon 120 gram tror jeg det var. Var ikke vondt lenge. Gjorde det på fornebuklinikken for 7 år siden. Ammet uten problem. Sikkert av de minste innleggene som finnes. Det ser meget naturlig ut. Kirurgen sa da jeg kom på kontroll at vanligvis kan eksperter se om det er silikon men på meg er det så og si umulig. Har en bitte liten b cup, de er veldig myke.

Skrevet

jeg har cilikon. men jeg måtte gjøre det pga en genfeil som herjer i familien. hadde 80% sjangs til å få brystkreft, så valgte å fjærne de før jeg ble syk... så på meg fjærnet de ALT. sånn som de gjør på kreftpasienter. innlegga mine er på 450cc, en vanlig c. men da må du huske på at jeg har ikke fett, ikke kjærtler eller noenting. så jeg har bare innlegg, muskel og hud... ellers hadde 450cc blitt mye større. den opesasjonen jeg hadde er jo mye mer omfattene enn de som bare legger inn protesene. men jeg har ikke hatt noen særlige plager, og ikke smerter i ettertid heller. ble operert på raduimhospitalet.

kan selvsagt ikke amme, har ikke melkekjærtler, og ikke fått laget brystvorta enda....

Skrevet

har 290cc silikon i hver. Bruker str 70d, brukte b før. Hadde lokalbed, var ikke noe plaget av smerter osv etterpå. Verste var å ta hensyn til alt det man ikke burde gjøre de første 6 ukene - følte meg jo så fin, så var litt vanskelig det.¨

Hatt en graviditet og ammet etterpå. De er ikke blitt særlig forandret.

Men de ble ikke helt fine i utgangspunktet - får akkurat som et søkk i enkelte stillinge, og det liker jeg ikke.

Kjenner og godt protesen under huden; eller kjenner at det er ruglete på en måte.. Så tenker at enten burde de vært litt størrre, 320cc

Skrevet

tror du ikke du hadde kjent det enda bedre viss de ble større?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...