Trønderpia Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Registrerer at noen gir flaske med vann til barna av og til. Hva er evt. grunnen til det, og hvorfor ikke da gi de mm eller mme? Når kan de evt få litt vann, og skal dette være lunkent?
therese_23 Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 min datter fikk vann fra hu var ca 3 mnd...det var fordi hu svettet mye, da det var sommer å hun var mye tørst....fikk beskjed om at hun kunne få litt vann som var kokt å avkjølt som tørstedrikk...dette hjalp veldig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå