Gå til innhold

fostervann?

Anbefalte innlegg

Skrevet

er 14uker på vei.

Igår så bare kom jeg med"faen, nå tisse jeg på meg". Men titter og det er ikk det, er masse blod og vannaktige greier.

Er det mulig lekke fostervann så tidlig ? var på sykehus for hasteul. bebi hadde det bra... Men gyn var usikker på om jeg ikke lakk fostervann..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager at jeg sier det men da må du finne deg ny gyn!

Klart det er mulig! Og det blir sett på som alvorlig!

Det er så enkelt som å ta en liten test fra underlivet..vente i 5 min..så får dem svar på om det er fostervann!!

Så om du i det hele tatt har vært,noe jeg ikke kan se for meg utifra det du skriver her,så burde du kansje dra tilbake å kreve at de sjekker deg litt mere nøye!!

Skrevet

Det er ikke alltid lett å vite om det er fostervann eller ikke (egen erfaring med grundig lege), men hvis det skjer igjen bør du ta på deg bind sånn at de har noe å teste med, for hvis du lekker fostervann så tidlig må det tas alvorlig. Ellers er sopp den største risikofaktoren for tidlig fostervannslekkasje så om du plages med det bør du behandles og det kan være lurt å bruke sånne melkesyrekapsler for vagina forebyggende (hør med jordmor eller fastlege evnetuelt, men tror det er reseptfritt).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...