Gå til innhold

I uke 9,4 og er plutselig i svingende humør, glad, gråter og "er det barn der inne eller inbiller jeg meg bare det"


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er det flere i denne stemningen? Gråt plutselig da jeg laget middag, syntes alt var grusomt fælt og stakkars meg i denne verden. Så har jeg tenkt at jeg kanskje inbiller meg dette svangerskapet, måtte ta en test til,,,jo jeg var gravid. Så er det DUO-test og tenk hvis,,,. Er mannen min egentlig glad i meg,,,han sa han elsket med , jo jeg vet jo. Alle ser så slanke ut,,,jeg bruker støtte strømper og kjenner det ekkelt. Så fine bikinier som har kommet i år osv......

Jammen ikke lett å være i sitt eget selskap!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan. Måtte humre litt for meg selv da jeg leste innlegget ditt. har det litt på samme måten. Er veldig følsom for tiden,men kan også fare opp for småting. Jeg lurte også på om jeg skulle ta en test til,men har nå vært hos legen å bekreftet positiv prøve. Er nå 8 + 5 uker på vei. Jeg tenker også mye på duo-testen . Hva gjør vi om vi får dårlige odds. Menb prøver stort sett å glede meg over dette forunderlige vesenet som finnes inni meg:)

 

Ønsker deg lykke til!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg GODT igjen i dette ja. gråter for nesten ingen ting. leste en artikkel i avisa her om dagen, og da kom tårene på råd og rekke :P kjenner jeg blir frustrert rett og slett. Har noen av de samme tankene om "hvor glad er min sambo egentlig i meg" men får jo bekrefta av han at det er bare meg han vil ha. så dissa sv. tankene er fæle :P

 

Men tror han er mer begeistra for det som skjer inne meg enn meg om dagen, ikke at jeg ikke er begeistret, men er så til helsikkes kvalm. så prøver mer eller mindre å ha litt kontroll på det :P

 

Prøver og å kose meg med det som skjer inni meg om dagen :) er 10 uker på vei :D så snart blir det 1 sv.kontroll og det er vel høyde punktet her hjemme om dagen :)

 

Lykke til :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag er jeg i uke 10 uker og i morgen 10,1, jeg ser fram mot 12 uker og glad for å gå over i 2 trimester. Jeg kjenner meg heldig og har funnet ut at når de føle tankene kommer over meg, legger jeg meg for å sove eller hvile. En slags meditask\jon hvor jeg fokuserer på meg og utviklingen til barnet.

 

Har begynt å tenke på at det kan være to der inne, er så stor over magen, annerledes enn sist. I morgen skal jeg på tidlig ultralyd og håper det er noen der:-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...