*Rutletutt* Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Husker ikke hva det heter, men så en plakat om de på Glass Thomsen og syns det virker så genial. Sånn bolle en putter salaten i, skyller og spinner så den blir tørr...eller noe i den dur. Jeg spiser MYE salat og hater å vaske den for den bli alltid så våt når jeg skyller den i dørslag og føler jeg må tørke av den med tørkepapir, he he - men kan jo være at dette slett IKKE er så genialt som jeg syns det virker da...så derfor spør jeg dere;o)
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Salatslynge- har det ikke selv for har satt det i bås som "unyttig kjøkkenprodukt" som bare tar opp skap-plass,......
Tutto og snuppo Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Den er faktisk ganske genial òg! Og viss du et mykje salat er det absolutt verd pengane, så lenge den ikkje er spinndyr! :-)
playground princess Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Jeg har tupperware sin.. Den er DYR, men fikk den av søstera mi (snille snille søster!) Som deg hater jeg når salaten er våt... Spiser ikke veldig mye salat, men er avhengig av slynga når jeg skal lage det
It's all about me Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Jeg har og det er en av de mest geniale tingene du kan skaffe til et kjøkken. Den gjør slutt på halvdød fuktig salat, og ikke minst tar hele opplegget bare en brøkdelen av tiden det tar å vaske og tørke salaten på gamlemåten.
Oledoledoffen Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Har en fra Ikea som koster 40 kr tror jeg. Helt genial! Jeg legger salaten i vann først (skifter vannet noen ganger) slynger den i slyngen, deler den opp i mindre porsjoner og putter den i poser med klemme på som ligger i kjøleskapet. Salaten holder seg fin i nesten 1 uke! Er veldig lettvint å ta fram til salater og matpakker, anbefales
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #8 Skrevet 11. juni 2009 Kjenner ei som har en sånn, hun er veldig fornøyd med sin. Vurderer å skaffe meg en sånn jeg og.
Vipsenmamma Skrevet 11. juni 2009 #9 Skrevet 11. juni 2009 Den er genial - jeg bruker den hver gang jeg lager salat.
Grigri m/3 gutter Skrevet 11. juni 2009 #10 Skrevet 11. juni 2009 Vi har sånn og bruker den stadig. Til salat og når vi lager hjemmelagd pommes frites! Da slynger vi potetene (etter at de er skjært i stenger og vasket) så de blir tørre til de skal oppi oljen. Jeg bor i Frankrike og vi lager nok mer pommes frites enn hva er vanlig i Norge vil jeg tro. Den er også et ypperlig leketøy for småtasser.
*Rutletutt* Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #11 Skrevet 11. juni 2009 Supert! takk for svar alle sammen - skal definitivt kjøpe meg en sånn:o)
Hikken Skrevet 11. juni 2009 #12 Skrevet 11. juni 2009 Mamma har det, og både hun og jeg elsker den! Har bare ikke fått kjøpt meg selv enda, men skal!
Hikken Skrevet 11. juni 2009 #13 Skrevet 11. juni 2009 Hun har foresten hatt det i fire år, ennå ikke satt bakerst i skapet ;-)
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 11. juni 2009 #15 Skrevet 11. juni 2009 Ja, har. Og det er skapfyll her...en helt unødvendig ting. Fikk den i gave for fem år siden, brukt 5 ganger kanskje....... men det betyr ikke at du ikke kan ha glede av en.......... men som over her, de varierer veldig i pris. Ikke kjøp deg en til 400kr, for de til 50 på ikea gjør akkurat samme nytta.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå