Gå til innhold

da har jeg vært å sjekket eggene mine=)=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

hjelpes sier bare jeg, har 9 på ene siden og 6+++ på andre....det største var 14 og det minste var 9. så her blir det egghøsting kommende onsdag, er egentlig ikke så veldig rart at jeg har vært en smule støl i magen nei....aaaaaaalt for mange, hehe, håper bare at noen av de er flotte og blir befrukta=)

var kjempe rart å se alle eggposene på ul i dag gitt, samt jeg sa en del ting på str ol som legen da trodde at jeg hadde hatt forsøk tidligere*ler*

all ære til dere jenter her inne=D=D=Dman lærer mye fra hverandre=)

nå venter jeg bare i spenning på onsdagen=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi så kjekt at du hadde mange egg da :) får nok mange som blir befruktet, krysser fingrene på det:)

he he når du begynte å kjenne noe? jeg kjenner nada jeg... begynner å lurer på hormonene virker.. hmm er det bra eller dårlig om en ikke kjenner noe? hihi alltid noe å bekymre seg for...

Skrevet

jeg kjente det fra første sprøyte jeg, allerede den dagen var jeg begynt å bli øm...nå tar jeg sprøyta kl 7 om morgenen=)

hehe ja er alltid noe å tenke på=s

Skrevet

oki :) jeg skal snart ta sprøyte nr 3... hihi eller samboeren skal sette den på meg... har mange andre bivirkninger da... nei skal bli godt å bli ferdig med neste uke.. begynner å bli dritt lei de medisinene nå... forbanna synarela... sprayen fra helvete... sorry banningen...

Skrevet

*ler litt* ja jeg ser fram til å bli ferdig kan man si, er full i små blåmerker på magen*ler masse*et fantastisk syn;o) nåer er det du skal ha ul?*gullfiskhukommelse*

Skrevet

jeg skal fredag 19.juni... gruer meg... men uansett skal bli sinnsykt deilig å slippe sprøytene... svimer av snart... he he tror jeg glemte å puste denne gangen... blei sjukt svimmel når han gjorde det... hmm må jo le og... det er jo bare et stikk....

Skrevet

hehe er han som stikker enda ja? må prøve sjøl;o) blir spennende da med ul altså=) jeg grugleder meg til høstingen nå, husker når jeg satt og fikk alle papirene ol og tenkte urk dette kommer til å ta laaaang tid, men hjelp så fort tiden har gått da, fatter det ikke=)

Skrevet

har 1 ønsker 2.....rene premie høna du:)))))))))))))))) hihihi..

blir spennende altså..:)tiden har i grunen gått fort me ruge tiden kommer sikkert til å gå saaaakte:(

til deg pergojenta(?)husker ikke helt om det var det...?men jeg har ikke hatt vondt en plass jeg heller men hadde alikevl 7 egg;) de var litt små enda men skal sjekke på nytt i morgen;))

Skrevet

hehe gjett om jeg var overrasket når jeg så eggposene og bend amorsommere når hun sa str på dem og jeg sa ok så da må jeg gå litt lengre på medisner da, hun fikk store øyne da ja*ler* og jeg så jo bare på henne og sa at ja dem skal vel være ca 18 eller? hun bare eh ja jo men de trenger ikke være så store*ler*

hihihihihi sykepleieren så på meg og sier du er godt informert du;o)

Skrevet

hehe ja godt informert er du;)) utrolig mye en finner ut her inne men det var betryggenede at de ikke trengte være så store som18!:)) ble litt liette jeg nå!!

kan ikke forstå at mine skal vokse så inni det grønne på bare to dager????

godt det gikk bra da..var jo ikke noe å grue seg for eller?;) og du fant fint fram?;))

Skrevet

nei ingenting å grue seg til faktisk;o) fant fram også sjøl om jeg måtte dilte etter et par med en nyfødt liten guttebaby*sikle*

dette gjaldt jo kk da, hva hausken sier aner jeg ikke=P hihihihihi store var det dine var?

tja du tar jo en hestekur da...=P mine har noen dager lengre, og siden jeg har samme dose så anntar jeg at det er en grei dose for min del...slapp å kjøpe mer medisiner....=)

Skrevet

hahah ler av deg....nyfødt guttebaby sikle hehehehehe:)))den e fin!!

det jeg husker var at det var ihvertfall ett på 6-8-11-13...

resten husker jeg ikke..men det største var det på 13...

måtte ut med 3 laken i dag jeg.det var litt nedsig men men...

Skrevet

hehe jammen han var så nydelig og bitte liten....=D=D=D=D de fleste av mine lå på 10-11

urk det er litt det, kjøpte du den på 900 ie da eller?

Skrevet

ja det er nok han som stikker enda... og kommer nok til å fortsette med det.. ler.. takler ikkje størrelsen på den spissen asså.. blir svimmel bare av å se den... hihi

Skrevet

jeg og reagerte når jeg så den, den var jo lang joh...men er faktisk ikke så lang når jeg skal stikke den inn likevel=) kvirmeg innmari til eggløsningssprøyta da...det er en sprøyte ting og ikke en penn...blæh

Skrevet

jeg tar to "vanlige" sprøyter i tillegg til penn...er litt forskjell ja men ikke noe å grue seg over bare litt ekkelt utseende...pennen kjenner jeg ikke i det hele tatt..gjør dere??

Skrevet

huff.. nei den orker jeg ikke tenke på enda..jeg må vel prøve en gang selv.. men er redd jeg svimer av.. jeg blir svimmel bare han gjør det.. så er litt skeptisk... men men det er nå greit for han å gjøre det så, er så flink atte :)

Skrevet

nei jeg kjenner vel nesten ingenting.. bare et lite stikk... er derfor det er er så tragisk at jeg er såååå nærvøs for sååå lite... flaut egentlig...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...