Gå til innhold

Hva barberer dere leggene med?


Anbefalte innlegg

Skrevet

og hvilke merker bruker dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bruker samboers gillette barberhøvel :P

Skrevet

Ingenting, epilerer de med Braun epilator- glimrings å slippe høvel og skum og sjiiiiit. :(

Skrevet

Intuition høvel!!! beste jeg noen gang har brukt:):):) + at jeg slipper å bruke ekstra penger på skum og den tar mindre plass når jeg reiser:)

Skrevet

Nå er jeg så heldig å ha minimalt med hårvekst på beina, i tillegg til at det vokser veldig sakte, så bruker sambos barberhøvel :)

Skrevet

Jeg bruker også som noen over her Intuition høvel. Er veldig fornøyd med den.

Skrevet

Intuition her også.

Den er helt genial.

Skrevet

Hvor kjøpes den?

Skrevet

Jeg har og prøvd den høvelen alle her prater så varmt om, men er ikke like fornøyd. Syns bladet blir fort sløvt, og blir så sår på leggene. Mulig det bare er meg da.............. :o)

Skrevet

prøvd det meste..men faller alltid tilbake til sambos høvel, kremt dvs jeg har min egen, men den typen han kjøper gillette eller noe sånt!

nå er det slutt for meg å la meg friste av hårfjerningsreklame på tv!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...