mamarama og lille banan Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 bruker samboers gillette barberhøvel
Himmel og hav Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Høvel. Intuition høvel. Beste jeg har prøvd noensinne. Jeg skaffet den etter at andre her inne anbefalte den, og jeg er veldig førnøyd. http://www.efi.no/product.cfm?path=1,6,17
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Ingenting, epilerer de med Braun epilator- glimrings å slippe høvel og skum og sjiiiiit.
*Kristin25Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒskrållan* Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Intuition høvel!!! beste jeg noen gang har brukt:):) + at jeg slipper å bruke ekstra penger på skum og den tar mindre plass når jeg reiser:)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Nå er jeg så heldig å ha minimalt med hårvekst på beina, i tillegg til at det vokser veldig sakte, så bruker sambos barberhøvel
Marsipan❤grisen Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Jeg bruker også som noen over her Intuition høvel. Er veldig fornøyd med den.
It's all about me Skrevet 11. juni 2009 #8 Skrevet 11. juni 2009 Intuition her også. Den er helt genial.
Langt-i-fra-perfekt Skrevet 11. juni 2009 #10 Skrevet 11. juni 2009 Jeg har og prøvd den høvelen alle her prater så varmt om, men er ikke like fornøyd. Syns bladet blir fort sløvt, og blir så sår på leggene. Mulig det bare er meg da.............. )
kulepenn Skrevet 11. juni 2009 #11 Skrevet 11. juni 2009 prøvd det meste..men faller alltid tilbake til sambos høvel, kremt dvs jeg har min egen, men den typen han kjøper gillette eller noe sånt! nå er det slutt for meg å la meg friste av hårfjerningsreklame på tv!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå