j29 Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Er 6+5 i dag og sitter her som et nervevrak og venter på at jeg skal gå for å få tidlig ul. Er livredd for at ikke hjerte slår. Kan dere krysse fingrene for meg å sende noen gode tanker om at det går bra.
*pooh* Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Sender deg masse gode tanker, dette går kjempebra skal du se Så må du oppdatere oss om hvordan det gikk Skal selv på ul på tirsdag, og kjenner det i magen allerede....
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Lykke til begge... *pooh* Jeg også skal på tirsdag... Spennende! Her er det mest for å fastslå hvor langt jeg er på vei, siden jeg ikke har peiling.. Har ikke hatt uken min så vidt jeg vet siden sist fødsel i Januar.
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Hei vennen, er og 6+5 idag og vært på ul i dag. Gikk kjempefint, så den lille knotten og hørte og så hjertet banke. Helt fantastisk. Krysser fingre og tær for deg og. Grudde meg helt vanvittig selv. Masse lykke til. Klem
*pooh* Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Jeg er 11+3 på tirsdag på ul, men vil liksom bare se og høre, og ber til guuud at alt er som det skal... Man merker jo ikke så mye liksom, så blir en god bekreftelse
You can call me Dårris Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 *pooh* Jeg skal også på UL tirsdag! Grugleder meg veldig! Lykke til til deg også!
j29 Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2009 Takk alle sammen Det gikk kjempe fint, så hjerte dunke å greier Er kjempe lettet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå