Treningsmamma har født ♥ Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Må legg til at han ofte våkner igjen etter noen timer og holder det gående da utover natten. Alt fra 1-10 oppvåkninger! Må legg til at han ofte våkner igjen etter noen timer og holder det gående da utover natten. Alt fra 1-10 oppvåkninger!
Promp Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Rutiner rutiner og atter rutiner. Følg samme rutine hver eneste kveld, lag en leggerutine dere er komfortabel med. Deretter, hvis han våkner etter noen timer, så tror jeg det er lurt å ikke ta han ut av soverommet. Aller helst ikke ut av sengen heller, men dette kan være vanskelig. Vi holder oss alltid inne på soverommet til bebissen hvis han våkner, tar han aldri ut. Må vi skifte på han, gjør vi det der. Litt byssing og kos i armkroken, og så ned i sengen og natta. Fortsetter slik gjerne 100 ganger i steden for å ta han ut og opp. Det er ikke greit å stå opp midt på natten. Jeg vet ikke hvor gammel din bebiss er, men dette har fungert veldig bra på begge mine barn. Den ene er 4 og den andre 6mnd. Lykke til!
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Rutiner, tålmodighet og å unngå styr. Og med styr mener jeg å gjøre legginga til et problem ved å stresse med at "nå må barnet sove". Være kjærlig og øm, men bestemt, prate rolig og være dempet, unngå lek og moro og masse aktivitet rett før leggetid. Lillemor pleier å bli super aktiv når hun vet hun snart skal legge seg, som om hun prøver å rase fra seg siste rest av energi Da er det viktig å unngå å leke med henne, men heller snakke rolig til henne og gjøre "rolige ting". Dette er viktig og riktig for oss iallefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå