☠Diamanda Galas☠ Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 heisann;-) det er så mye snakk om rier og slimpropper inne på 3. tri, at jeg blir helt stressa;-) føles plutselig som termin er de nærmeste ukene..og jeg må begynne å handle litt!!! er utrolig tiltaksløs denne uka, så tror jeg starter med litt små prosjekter over helgen.får heller lade opp litt nå;-) har du blitt bedre av forkjølelsen eller?
☆chiquita☆ Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Hei! Nå er det igjen lenge siden jeg har vært her. Og jammen så er du i 3.trimester alt. Men tenker du blir litt stressa av sånn prat ja. Det hadde jeg blitt. Handlet faktisk en 2pack med rosa pysjer idag. Kunne ikke la være:) Jeg er i Oslo, med min far som ligger på radiumhospitalet. Han skal opereres for kreft i ryggen til onsdag. Vi har vært her siden søndag, og han fikk først beskjed idag om dato for operasjon. Men nå krysser vi finger og ber som bare det om at det blir en vellykket operasjon og at bestefar blir frisk før sitt andre barnebarn kommer til verden. Jeg er frisk fra forkjølelsen heldigvis. Og veldig lettet for at jeg ble fult sykemeldt på torsdag. Er mye gåien på sykehusgulv om dagen, så bekkenet verker. Men det er jo bare en bagatell nå. Er din form bra om dagen?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 12. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 12. juni 2009 hei;-) håper på en vellykket operasjon for faren din, og at han er tilbake til hektene iigjen når jenta kommer;-) denne uka har jeg gjort minimalt, og kjenner at jeg har litt mer energi;-) vært å kjøpt meg litt klær idag, for feriepengene kom inn på konto idag! skal på sommerfest på jobben ikveld, med tapas og rødvin...Åh, det hadde vært noe..får holde meg til vann/brus;-( igår hadde jeg vanvittig mye kynnere og vondt i korsryggen, så jeg var redd det var modning på gang..håper ikke det..men er uansett bedre idag;-)føler at han har lagt seg med hodet godt ned i bekkenet(på blæra), for jeg kjenner igjen følelsen fra tuva lå der nede... nå er det ikke mer en 3 uker til vi skal på ferie heller;-)satser på en uke med sol på sørlandet;-))
☆chiquita☆ Skrevet 14. juni 2009 #4 Skrevet 14. juni 2009 Hei igjen! Nån er jeg kommet hjem fra storbyen. Godt det! Har også merket stor bedring i bekkenet for hver dag, har jo bare sittet og sittet hele uka nesten. Men har også hatt skikkelig lyst på rødvin i det siste. Vi skal i bryllup tiil lørdag, og det blir stusselig å bare drikke brus/vann, men det skal jo gå greit=) Leter etter en kjole jeg kan gå med, ikke lett, men de har en på HM, som ikke er mammakjole,so je tror passer. Men har ikke funnet riktig str enda.Så får ta en kristiansandstur i løpet av uka,for å se om jeg kan finne den der. skal til jordmor kl.10 i morr. Gleder meg til det. Så er det bare en uke til jeg dilter etter deg inn på 3.tri. Da nærmer det seg veldig for oss. Endelig. Føler jeg har gått gravid i ett år, og det er jo nesten riktig, for det er akkurat ett år siden jeg ble gravid,men mistet.Men lt i alt, så passer det bedre å få ei lita tulle nå i september, med tanke på husbygging, og sykdommen til pappa. Så jeg tar meg i å tenke at der var en mening med det. Du får ha en kjempefin søndag!
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. juni 2009 heisann;-) ja, du sier noe med å ha gått gravid leeenge..har ikke tenkt på det før du sa det, men jeg testet jo også positivt for et år siden(13.juni), og gikk jo 3 mnd....og så var det prøving..vært altfor lite rødvin dette året!!! lurte på en ting, siden du er lokalkjent;-)) bør vi kjøpe billetter til dyreparken på nett så vi slipper lange køer..eller spiller det ingen rolle? jeg stresser så fælt med planlegging om dagen til alt mulig, at jeg ikke gjør noen ting;-)begynner vel å føle denne redebygger-trangen... idag har jeg som mål og rydde i klesskapet vårt og levere litt tøy til fretex... lykke til hos jm;-)
☆chiquita☆ Skrevet 15. juni 2009 #6 Skrevet 15. juni 2009 For lite rødvin ja! Der fikk du sagt det:) Men ikke lenge til vi kan ta et lite glass:) Jeg tror jeg ville kjøpt på nettet, eller så bør dere være der senest 11 på formiddagen. Vi pleier ikke være der så ofte i fellesferien, siden vi kan være der hele tida utenom:) Men dere kommer ikke merke at det er mye folk, for det er en STOR park, så alle folka fordeler seg over masse areal. Men det blir jo selvfølgelig køer, spesielt tømmer-renna og kaptein sabeltann skuta, som er kjempepopulært. Og for å kjøpe mat. Anbefaler å ta med niste, for det er rådyrt med mat, og kjedelig å stå i kø. Har du fått ryddet litt idag da? Jeg pratet med jm om amming, og da begynner det å gå opp for meg at det nærmer seg.Og jeg begynner nok også å føle på redebygger-trangen:) vet du forresten om man må søke permisjon både til arbeidsgiver og til nav? Eller er det kun til arbeidsgiver?
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 15. juni 2009 Forfatter #7 Skrevet 15. juni 2009 hei igjen;-) jeg har ryddet og sortert i klesskapet og vasket flere maskiner med tøy;-.)(klesskapet er nesten som en bod, så det er lett at det blir litt kaos der...) så nå koser jeg med ostesmørbrød før tuva skal hentes... det er et skjema til arb.giver, men du må søke om penger hos nav(får skjema på nett)...det MÅ jeg gjøre imorgen, ja;-)
☆chiquita☆ Skrevet 17. juni 2009 #8 Skrevet 17. juni 2009 Idag har jeg vært i Kr.sand, og jeg kunne ikke dy meg. Så jeg kjøpte 4 bodyer og 2 sparkebukser i ROSA:) Kjempegøy. Men nå er det nok gjort. Kommer sikkert til å handle litt stadig vekk nå Skjema på nav ja, det skal jeg få fylt ut. Leverte på jobb igår, så da får jeg søke til nav i morra tenker jeg. Bare 3 dager så kommer jeg inn på 3.tri. Ha en fin onsdagskveld:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 19. juni 2009 Forfatter #9 Skrevet 19. juni 2009 heisann;-) regner med at jeg begynner å shoppe litt snart jeg også;-) tuva har blitt med foreldrene mine på hytta, og kommer ikke hjem før søndag ettermidag!! litt deilig å slappe av, men kommer til å savne henne masse;-) tror jeg er ekstremt fullstappa av hormoner om dagen..puppene mine er grusomt sprengte, og lekkende...og nå sitter jeg å griner av å se på "do you think you can dance" på tv'en;-) ja, ja... tror endelig jeg har klart å finne ut av permisjon, ferie, overføring osv..er ikke så glad i slike skjemaer;-( så jeg får dra å levere de idag, før jeg endrer mening IGJEN;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå