Gå til innhold

når fortelle til sjefen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gruer meg sånn for å fortelle til sjefen på jobb at jeg er gravid...igjen! dette er nr 3 og har vert sykemeldt begge de 2 første svangerskapene. jobbet bare 5 uker etter permisjon før jeg ble sykemeld. nå er jeg 8uker og skal begynne på jobb i august..

når fortalte dere det til sjefen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg fortalte det da jeg var 6uker. falt naturlig å si det da å er gla for at jeg sa det for i dag ble jeg sykemelt i 3 dager grunnet begynnende bekkenløsning:-\ sjefen er veldig forståelsesfull å han har taushetsplikt.

Skrevet

Uff,jeg skjønner deg godt...ikke lett dette!

Avhenger jo av hva slags jobb du gar og om du er fast ansatt osv..

Lovverket er jo på din side,du har lov til å være sykemleldt og jeg tror ikke det er noe som sier at du ikke kan få barn tett..men;arbeidsgiveren din KAN sette deg til andre oppgaver,hvis du er sykemeldt lenge.

Ta en snakk med legen din-det ordner seg nok.'

Er du allerede sykemeldt igjen vill jeg nok sagt det ganske snart.Hadde det vært meg.

Masse lykke til da!klem

Skrevet

Hei

Jeg er i litt samme situasjon som deg. Jeg begynner i NY jobb 3 aug. Da er jeg over 3 mnd på vei. Jeg må jo egentlig si det med en gang...

Jeg fikk en sønn aug 2008, så dette var litt uventet.

Hadde du bekkenløsning i sist svangerskap? Jeg hadde det i begge svangerskapene, så nå gruer meg meg til dette. Det er faktisk det eneste jeg gruer meg til.

Skrevet

jeg er fortsatt i permisjon, begynner på jobb ijen i august. har fast jobb.

har ikke hatt bekkenløsning men var sykemeldt pga kvalme og svimmel som kom av veldig lavt blodtrykk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...