Gå til innhold

Det er en gutt der inne : ) )

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var på UL i morges. Jeg har hele tiden trodd at jeg skulle få jente. (Denne graviditeten har vært ganske annerledes fra den første uten at det skal ha noen betydning for kjønn så vidt jeg har skjønt.) Jeg hadde til og med bestemt meg for hva hun skulle hete. Men, det er ingen tvil om at det er en gutt i magen min : ) Sønnen min blir nok superfornøyd med en lillebror, som er det han helst ønsker seg. Så nå er jeg i gang med å titte på guttenavn : )

Jeg har inntrykk at de fleste som er gravide her inne inne venter jente : ) Er det noen som vet at de venter gutt? Jeg fikk fremskyndet terminen min litt og nå er den 8. nov.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med liten gutt. Det var på tide siden det har vært mye jenter en stund nå. Lykke til videre.

Skrevet

Jeg venter en gutt i midten av august, så du er ikke alene :-)

Skrevet

Så gøy og så bra, Sofie trenger en guttekjærste ;-)

Skrevet

He he : )

Vi får treffes med våre små gull etter hvert så de blir kjent, da ; )

Håper alt er bra med Sofie og deg : )

Skrevet

Da får vi gutter som er så og si jevngamle, Simarier : ) )

Skrevet

Kjempekoselig med en gutt! Gratulerer, venusstjernen :) :)

Skrevet

Gratulerer med en fremtidig sønn da. Guttenavn synes jeg er vanskelig. Har du noen favoritter?

Skrevet

Så koselig med en liten gutt da, Venusstjernen:-) Jeg husker du sa på treffet tidligere i månden at du trodde det ble en jente. Lykke til framover:-)

Skrevet

Jeg har en liten gutt på 3 mnd så det er da flere av oss :) gratulerer!

Skrevet

Så flott med en gutt til!:)) Da blir nok sønnen din en stolt storebror!

Jeg har litt på følelsen at jeg får gutt også.. Jeg sier ubevisst "han" når jeg snakker om babyen:)) Så vi får se..;)

Skrevet

Hei venusstjernen

Gratulerer med lillegutten. Jeg skjønner hva du mener, jeg har hele tiden hatt jentefølelse og jammen meg var det ei jente der inne :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...