♥♥Tutta♥♥ Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Hva synes dere?? Jeg synes den var dritt vond å få satt og synes det tok lang tid. Jeg var riktignok i min 48ende time med ikke-sterke-nok-rier... Så kanskje det spilte inn.. Etter en uke eller 2 ble jeg stiv i alle ledd... Låg stiv som en stokk, følte meg som en 180 åring og det gjorde virkelig vondt bare å snu seg i sengen. Andre med erfaringer??
You can call me Dårris Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Hadde ikke lagt så lenge som deg, men hadde veldig tette rier. For min del så var det som å komme til himmelen å få epidural. Kjente stikket, men ikke så ille som de andre smertene. Fikk sove en liten stund og tatt meg inn igjen. Dessverre sluttet den å fungere etter en stund, så da var gleden over:( Uansett. Kommer nok til å ha epidural neste gang også, med mindre det blir ks:)
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2009 Ja, gu, må ha neste gang og... Tørr ikke tenke på hvor vondt det hadde vært uten... Ble satt på drypp i tillegg jeg da... Hadde det ikke vært for det hadde jeg nok hatt rier i 3 døgn... Jeg hadde ikke sovet på de 2 andre døgnene, ikke en eneste time, så var sikkert ganske tom for krefter og ergo veeeeldig vond fødsel. Var sterke på slutten, men korte... Og nå venter jeg numemr to allerede 4 mnd etter første fødsel... Hoi hoi...
prins 07, prins 10 Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Etter 3 døgn med rier sier jeg bare : Ære være epidural, og takk til den engelen av en anestesilege som satte den på meg. Kunne kysset føttene hans da:) Hehe, tar imot denne gangen også, uten protester.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå