Gå til innhold

Hvor skal du på ferie i år?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke lenge til ferien begynder. :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den begynner i morgen :) skal til danmark, hytten, campingplass og forhåpentligvis være litt hjemme ;)

Skrevet

Skal til Sverige, Borås. Elsker Sverige :) Ellers så skal vi på noen småturer bare. Liker å være hjemme og slappe av også.

Skrevet

Skal i Dyreparken og på Sabeltann show, så det blir en natt på hotell der. Også blir det fem dager i danmark med legolang og løvepark.

Ellers kose oss hjemme med litt strandliv og båtliv:-)

Ikke ferie før slutten av juli da.

Skrevet

skal ikke på ferie i sommerferie, men til høsten (september.) reiser da i to uker til Kroatia :)

Skrevet

Ferien i år er ennå ikke bestemt. Holder på å pakke for å flytte ( leter etter ett sted å bo nå) Så da går vel ferien med til å flytte og å komme i orden i den nye leiligheten. Skal på slektstreff i juli, utdrikkingslag i august ( tror det blir da) og i bryllup og barndåp litt etter det.

Håper på en syden tur, men som må taes i mellom alt det andre vi skal. Turen går da til Tyrkia. Skal ta hoppepåtur. Ha kofferten klar og dra evt 1-2 dager etter vi har bestillt.

Skrevet

skal til Danmark de 2 siste ukene i juli.

Har leid feriehus sammen med et vennepar som også har 2 barn rundt samme alder som vår eldste.

Så blir det ei uke til hjemstedet mitt nå i slutten av juni.

Ellers blir det masse oppussing.

Skrevet

Vi skal til Kristiansand, da blir det dyreparken ! Det blir gøy :) Vi skal bo på det store Quality hotellet ved dyreparken, 4 netter. Så da rekker vi jo å få med oss en del av Kristiansand. Så skal vi på fjellet en tur på hytta til foreldra mine.. Og så kommer vi til å være en del på sommerhytta til svigers.

Bare to uker til vi skal ha sommerferie !! :-) Gleder meg !

Skrevet

Tallinn, hytta, hjemme og Kypros.

Skrevet

Hjemstedet mitt.

Åfjord, Namsos (der vi har campingvogn) + Namskogan Familiepark.

Blir i Åfjord en mnd! =)

Og gleder meg =)

Skrevet

vi skal være en uke i gjøvik/lillehammer..hunderfossen og sånt. åsså 1 uke hjemme og 1 uke i syden(mallorca). Starter ferien om 1 uke:D:D Skal bli veldig godt:)

Skrevet

En uke på Daftö camping i Sverige, og et par uker på hytta tenker jeg. Bu-hu.....enda 5 uker til det er ferie!

Skrevet

Skal en helg til lilleputthammer.. Så en uke til tønsberg.. Og en tur på tusenfryd og diverse småturer =)

Skrevet

Håper jeg skal en tur på fødeavdelingen:) Ellers skal mannen jobbe mye så vi får betalt regninger.

Skrevet

Har allerede vært to uker i Tyrkia og en svipptur i Bergen. Skal en tur østover i fylket og muligens en tur til Sverige. :o)

Skrevet

Skal være 2 uker i Danmark sammen med min side av familien og en uke på fjellet bare meg, mannen og guttungen:) Drar 1 uke til syden i høst sammen mannens side av familien:) Gleder meg masse til alt:D

Skrevet

Reiser til Thailand om 2 uker :)

Og så skal jeg til Paris i slutten av august :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...