mednr5imagen Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Kjære medsøstre regner med at de fleste av dere vet at jordmødrene ligger på nrk nett tv, men ville bare si ifra- i fall en eller to her ute ikke vet det Noen flere enn meg som har sett episodene flere en en gang? Og som feller noen tårer hver gang?
Countess Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 visste ikke om det programmet jeg... Må gå å se på det da
mednr5imagen Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2009 ja, det må du få med deg! Både rørende og litt skremmene kanskje, men da kan du bare "spole" over
Countess Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Nå har jeg sett alle episodene Litt blanda følelser nå ang fødsel.. Så jo forferdelig vondt ut da
mednr5imagen Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2009 Neikjda, det er ikke så ille Husk at de har valgt ut så forskjellige fødsler som mulig, og de verste fødslene kan hende, men er nok ikke de som skjer oftest Så du ikke hvor bra det kunne gå også?
Countess Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Joda.. Var mye som så bra ut også Satt å presset og pustet her sammen med dem jeg Er ikke lenge før jeg er i akkurat samme situasjon Nei det var en fin serie!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå