indigo76 Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Skal i utdrikkingslag snart, og da skulle vi ta med en liten gave som bruden skulle gjette hvem var fra. Dvs den må være som en historie om vårt forhold eller noe sånt?? Er det noen som har eksempler på slike?? Greier ikke komme på noen ting jeg! Hjeeeelp!
Har byttet nick ! Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 f.eks hvis dere har vært på en konsert sammen så kan du kjøpe en CD med den artisten. Eller om dere har en film dere liker begge to. Jeg kjøpte ett sånt "førstehjelpsskrin for bruden" (selges på handyshop) fordi jeg er kjent for å være så praktisk.
*Rutletutt* Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 det kommer jo an på din historie med bruden det;o) Jeg har vært i tre utdrikkingslag der vi skulle ha med dette. Ene gangen gav jeg en pose sørlandschips, en stratos og en pepsi, for det var noe jeg og bruden pleide å spise i fritimene på skolen;o) En annen gang gav jeg er rull toalettpapir med et spesielt type mønster på fra Friends - dette fordi vi pleide å ha dette toalettpapiret og hun kommenterte det nesten hver gang hun var hos oss - at hun syns det var så kult, he he;o) Kjøpte også en lipgloss fra Vero Moda, som stod VM på siden jeg og bruden hadde jobbet sammen på VM og det var sånn vi ble venner;o) Tenk på hvilken historie dere har, noe gøy dere har opplevd eller noen vaner dere har hatt sammen eller noe, så kommer du nok på noe:o)
Full house Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 En av mine beste venner er en gutt og han var i mitt utdrikkningslag. Vi rota litt som fjortiser, og da gjemte vi oss alltid i skogen. Så hans gave var en kongle, hehe :-D Tok den med en gang! En annen jente og jeg spleisa på solarium en hel mnd, som sto i hennes leilighet. Jeg brukte bare å låse meg inn å ta sol der når jeg ville, og en morgen når jeg sto der i bare håndkledet i gangen, kom typen hennes opp fra soverommet. (I bare boxeren) Plutselig ringte hennes far poå, og der åpnet vi som om det var helt naturlig å stå i håndkle og boxer. Faren ble rasende, trodde typen til datteren var utro, hehe. Så hun gav et håndkle. 'kniiis' en 3 jente gav en vannpistol, fordi vi hadde hatt vannkrig en gang der jeg fikk DEEE "niplesene" gjennom skjorta. Slikt var flaut som 15 åring. En annen jente gav meg et lommetørkle, for hun ser på meg som den personen hun alltid kan gå til når det er noe. En annen jente gav meg et gavekort fra Mc Donalds, siden jeg møtte henne der for 1 gang. Ååååh, det er så mye moro man kan finne på!
mayaya Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 HAHAHA Det med håndkleet var bra!! :-D Jeg aner ikke, dessverre :-p
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Jeg kjøpte et sett med smykke og øredobber som var rosa perler og noe annet dall. Dette på bakgrunn at hun elsker rosa og annet "dill-dall". Når vi shoppet og hun sa at jeg skal bare se på dette (og det var rosa osv..) så sa jeg bare klart det du er jo ei slik "dill-dall"dame og så lo vi :-) Hun tok den med en gang hun åpnet den :-)
sykkelpumpe Skrevet 11. juni 2009 #8 Skrevet 11. juni 2009 jeg skal nå til helga, og vi har samme greia. Skal gi henne en smokk:) Bakgrunnen er at hun er kusina mi, og vi har alltid spøkt med at hun er lillesøstra mi. Håper hun tar den....
Tøysetipp Skrevet 11. juni 2009 #9 Skrevet 11. juni 2009 Artig å gjøre litt ut av de gavene synes jeg. Jeg fikk bla. et fly det stod SAS på. Det var fra en ferietur vi hadde sammen hvor jeg tullet med henne og sa de hadde investert i seter som ikke lukter om man må fise (vi diskuterte kroppslukter). Hun fes:-/ Fikk også en håndballdrakt med draktnummeret mitt og masse artige bilder fra turneringer etc. Et skjerf med konfirmasjonsbildet mitt på. Det var fordi jeg hadde sugemerke på halsen i konfirmasjonen hennes, og mamma kjøpte meg et skjerf;-p He he he Fikk også ei røykpakke og en bombe klistret på. Det var jeg fordi jeg skulle tøffe meg å spørre om jeg kunne få en røyk av noen gutter i ungdommen. Det ble 'kan jeg BOMBE en røyk av deg?' (bomme het det visst)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå