Gå til innhold

Dr phil, konemishandler ?

Anbefalte innlegg

Gjest lillemamsi
Skrevet

Er det sant at Dr Phild (tv-psykologen) er mistenkt for konemishandling ? Og at han har forøkt å kjøre på henne med bil ?

I såfall så er det ganske rart at han er på tv og er så bra forbilde..

Noen som vet ?

hehe, er ikke grenser for hva man vil ha greie på :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man skal ikke tro alt man hører....

Skrevet

nei dette kan jeg ikke tro i min villeste fantasi engang:P

Dr.Phil har altfor mye oppe i hodet til å kunne gjort noe sånnt :)

media finner jo på så mye rart for å få folk til å kjøpe avisene deres så de kan tjene penger:P

nei dette er nok 100% tull:)

Skrevet

Nesj..kan jeg ikke se for meg!!

Er ikke det at fordi han er kjent og slikt eller fordi han er psykolog,fordi det er ofte de man minst kan se for seg som gjør slikt..men jeg tror det ville vært stor sak om det da...

Eller..er har det vært noe i medier om det??

Men det er sant.. man skal ikke tro alt man hører.. :)

Gjest lillemamsi
Skrevet

mamman til victoria :

Tror ikke alt jeg hører, det må du vel forstå siden jeg spurte på den måten. huff..

velvel.. en venninne hadde sett noe på en nettside om det. Men hvem som helst kan jo finne på å skrive noe sånnt.

Håper det er tull for Robin sin del. Og Dr Phil er jo et forbilde for mange, en mann som har svar på alt. Og som virker veldig smart, og virker som han er ekspert på hva som er rett og galt.

Skrevet

jeg har ihvertfall også hørt at han har mishandlet kona.

Skrevet

Ikke det at jeg kjenner han personlig eller noe sånn. Men, om han skulle mishandle konen sin så overrasker det meg ikke i det hele tatt.

Jeg har aldri likt han - han utstråler et eller annet som jeg ikke liker. Han er "for perfekt" liksom. Og da ringer det noen bjeller i øret mitt dessverre.

Men når det er sagt så håper jeg han er den fantastiske, flotte, perfekte fyren som han utgir seg for å være.

Skrevet

enig med Plutselig_gravid...han er litt creepy;-0

aner ikke om det er noe i ryktene, men ser ikke noe grunn til at han ikke kunne vært kapabel til det...

Gjest lillemamsi
Skrevet

hmm.. nå må jeg ut på nettet og søke litt..

Skrevet

Jeg har hørt at han hadde vært utro.

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg tror ingen av oss vet mer enn deg :-) Den typiske "Jeg hørte noe fra noen som hadde hørt noe fra noen" skal man holde seg langt unna, da det som har blitt hørt som regel ikke stemmer. Hehe.

Skrevet

ok hør her :P

om dette er sannt har jeg en teori om det iallefall...

kan hende han har vert konemishandler eller utro, men har lert av det, og at det er så lenge siden..kan jo hende det er derfor han er psykolog nå..? han fikk et kall?

kan iallefall ikke forstå hvorfor han skal være sånn nå :) det tror jeg ikke på.... media prøver jo å finne allt på alle uanset..og ivertfall perfekte personer ;)

Skrevet

Dr. Phil var utro mot sin kone, det er vel 1-2 år siden, han gikk ut offentlig og beklaget, og at de også "bare" var mennesker, men at de jobbet seg igjennom det, og kona valgte å bli..

Skrevet

åja, men da er det som jeg tenkte da :)

ingen er perfekte..og så lenge de vil holde sammen er det vel godt :)

alle kan vel ha ei dårlig tid i sitt liv, tilogmed den mest fornuftige vel :)

synes iallefalld et var litt drøyt med konemisshandler egentlig..hehe..

men fint at han gikk ut med det og erkjennte det og beklagde det :)

jeg ser iallefall fortsatt på han som dr.phil på tv'n.

Skrevet

...bare for å fortsette denne lille rykteflommen... Jeg har hørt at da kona til dr. Phils fant ut at han hadde vært utro så stilte hun krav om at han inkluderte henne mer i tv-programmet sitt, ellers...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...