Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Da regner jeg med at dere mener nede i loddefjorddalen,vadmyra og kanskje olsvik? For utenom de plassene er det mange fine,barnevennelige plasser.Og er ganske så ettertraktet.Som feks mathopen,alvøen,godvik,burmaveien+?
tresøtesmå-torødogenblå Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Det kan sikkert være fint i de stedene du nevner først også. Jeg bor selv et sted mange sier at de aldri ville ha bodd, men jeg stortrives her. Her er det en masse barn å leke med, en flott skole, bilfri skolevei, mange tilbud til voksne og barn. Men det er greit for meg, for da blir det billigere å kjøpe enebolig for meg.
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Jeg har bodd i både Loddefjord og Olsvik. Ja, det er barnevennlig der, masse fine lekeplasser og bilfrie tun. Men når vi tenkte litt fremover, på når barna begynner på skolen og etterhvert tenåringer, så ønsket vi ikke at de skulle bli en del av miljøet der. Så vi flyttet. Har ikke angret et sekund på det! Mathopen og Alvøen er kjempefint, men små tomter til høye priser. Burmaveien tenker jeg er masse trafikk.
Bæ bæ lille lam:)™ Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2009 Hehe,tenker litt sånn jeg også,men greien er at det ikke er så billig å kjøpe hus på de plassene jeg nevnte sist.Men jeg tenker litt sånn:Hvorfor vil de ikke bo i loddefjord,åsane,fyllingen? Og selv ville jeg ikke bodd i vadmyra og loddefjorddalen,men da spesifiserer jeg det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå