Gå til innhold

Hva synes du om navnet.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Marvin?

Må nesten bare teste min egen teori nå som jeg har skrevet i den andre tråden..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var faktisk litt kult:o) Vet at det var et navn som var brukt litt i gamle dager...i hvertfall der pappa vokste opp;o)

Skrevet

Ikke så begeistret, men det tror jeg er mest fordi den eneste Marvin jeg kjenner er en gjennomført idiot.

Skrevet

Ja, man blir jo litt farget når man kjenner noen med navnet. har flere sånne uaktuelle, egentlig fine navn jeg også, som er ødelagt av idioter..hehe!

Gjest Bjørnen Collargol
Skrevet

Hehe, jeg ser for meg en hamster :-)

Har jo med hva man forbinder navnet med gjerne, for min del kjente jeg noen som hadde hamsteren Marvin :-)

Skrevet

Nei, virkelig ikke...

Men hadde sikkert blitt vant til det. Har hørt værre, liksom;)

Skrevet

Hmmm.... Tror faktisk det er fornavnet til Fleksnes!

Skrevet

Ganske pent. Uvant.

Skrevet

Hvilken teori? Navnet er helt ok. Litt uvant, selv om jeg har hørt det før....kjenner faktisk ingen som heter det.

Skrevet

I tråden om vi blir lei oss om andre ikke liker navnet vi har valgt, så skrev jeg at jeg ikke bryr meg om hva andre synes. Også var jeg overbevist om at de fleste ikke liker navnet jeg har valgt til min gutt, men det ser jo ikke ut til å stemme da så langt. Han heter Marvin;o) Han begynner på skolen til høsten og slipper hvert fall å dele navn med noen andre i klassen.

Skrevet

syntes det var et skikkelig fint navn:)

Skrevet

Vel, forbinder det navnet med en helt forferdelig fyr som gikk på skole med meg. Så nei.. Ellers tenker jeg på en gammel grinebiter fra hjemstedet mitt.

Skrevet

Likte virkelig ikke dette navnet før, men så ble jeg kjent med to personer som bærer dette navnet - som er to fantastiske personer, så da ble plutselig ikke dette navnet så ille:) Ikke et navn jeg kunne tenkt meg å gi sønnen min, men et helt ok navn:)

Skrevet

Det er veldig i min gate... Melvin derimot!

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Kjenner innmari mange hamstere som heter det :)

Skrevet

Jeg liker det veldig godt ;-)

Skrevet

Jeg liker ikke navnet.

Skrevet

Haha, jeg kjente også en hamster-Marvin :-)

Skrevet

Neeeei, ikke helt min smak...

Skrevet

Hm? Hvor mange hamstere kjenner du? hehe!

Synes det er litt morsomt jeg da, hamsternavn liksom.

Skrevet

Malvin liker jeg ikke. Ganske merkelig for det er jo ganske likt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...