Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Kan noen svare meg og evnt hjelpe meg med dette?! Jeg fødte verdens nydeligste lille pike for 5mnd siden, men sliter litt nedentil.. Jeg føler jeg er "videre" enn før og at det kommer ut LUFT fra kjeden!! Både under samleie og ellers... syns dette er litt ekkelt! Er dette vanlig? Er det noen måte jeg kan bli kvitt disse plagene og få tilbake mitt gamle underliv??
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Har du vært flink med knipeøvelsene hver dag?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Ja, det er vanlig, bekkenbunnen din er svak enda.. Du å ta mange flere knipeøvelser så blir det bedre. Hadde du vært flink med øvelsene fra første dag burde problemet med luft vært nærmest borte nå. Det er 3 mnd siden jeg fødte mitt tredje barn og eneste gangene jeg merker luft i kjeden nå er hvis mannen min tar meg bakfra...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 En god nyhet: underlivet ditt er ikke ødelagt, det har bare født et barn. En "dårlig" nyhet: Det vil aldri bli akkurat som før, men like bra, kanskje bedre. Oppskriften: 5 mnd etter fødsel er ikke veldig lenge. Om du ammer så har du fortsatt mye hormoner i kroppen som også påvirker underlivet. Løsningen er knipeøvelser. Når som helst og hvor som helst. Kniiiiiiip :-) Da vil du etterhvert merke bedring (og mannen din vil sette stor pris på den kontrollen du får på musklene der nede). Bonusen for å ha født er at mange får økt følsomhet i underlivet og større nytelse av sex, samt lengre orgasmer. Her er en fin artikkel om hvordan du gjør det: http://www.kk.no/290414/1-2-3-knip Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå