Gå til innhold

Lite bevegelse siste 2 dager... skal til jordmor om 2 timer. Litt nervøs...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pleier å kjenne massevis av liv hver dag, helt hyper unge inni der, spesielt om kveldene. Men siste 2 dager har jeg nesten ikke kjent noen ting. Et par svake spark to ganger i går, og ingen ting i går kveld eller i dag... Har prøvd å drikke kald søt saft, sterk mat, dytte til ungen osv, men ingen reaksjon. Er ikke den som er veldig bekymra, men kjenner jeg begynner å bli det litt nå. Hadde egentlig kontroll i morra, men de flytta timen til i dag så skal ned dit om et par timer.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Kjenner følelsen, har det akkurat sånn nå selv, kjenner masse liv om kveldene, på grensen til plagsomt, men i går kjente jeg såvidt litt. Bekymret selv, starter på 27 idag. Skal til lege idag for å få sykemld, kanskje han kan lytte litt...

Men tror vi skal slappe av, det kan vel variere?! syns jeg har sett en slik tråd før, hvor folk sa at etterhvert som man kommer lengre ut i svagerskapet får den litt dårligere plass,og dermed ble det mindre spontane spark. satser på det.

uansett, lykke til

Skrevet

Jepp, jeg satser på det! Er bare litt brå overgang fra å kjenne masse hver dag til nesten ingen ting, men skulle uansett til kontroll i morgen så hun bare flytta timen til i dag i stedet. Jeg er en ganske rasjonell tenker, men blir likevel litt småbekymra da vet du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...