Gå til innhold

600 kr ut av vinduet.Forbannede brystpumpe!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finner ikke igjen den gamle brystpumpa så kjøpte Avent manuell pumpe. Det kunne jeg ha spart meg for.Drittpumpe rett og slett. Nå har jeg prøvd alle mulige ting, men funker ikke.Er så frustrerende. Tenkte lillegutt skulle få den melka jeg har (har ikke så mye pga brystreduksjonsoperasjon), men siden han får en del flaske gidder han ikke å suge selv. Håndmelking går ikke da puppene er så ømme etter operasjonen. Noen råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Prøv å fukt en klut i varmt vann og "pakk inn" brystet en liten stund før du pumper, da kan du øke produksjonen og presset litt.

Men jeg var heller ikke fornøyd med min avent brystpumpe.. Og jeg brukte 1200kr og kjøpte den elektriske!!!

Skrevet

Jeg har ikke noen problemer med min, har du satt inn den lille hvite plastdingsen riktig vei?? Det hadde ikke jeg første gangen.

Skrevet

Jeg har heller ingen problemer med min. Fikk beskjed om at det var viktig at den myke silikongreia rundt åpningen var helt tett, ellers skaper det ikke rett vaakum. Kan jo være at den ikke er satt sammen rett på en eller annen måte. Spør der du kjøpte den om hjelp da vel!?

Gjest Mylian&A.V+2til:-))
Skrevet

Er det den manuelle isis iq eller noe? Den hadde jeg og syns den var helt genial . Fungerte mye bedre for meg enn automatisk...

Skrevet

Jeg kjøpte min brukt, og den fungerte bra den. Når man bare fikk litt trening ;-) Men min fungerte ikke med den silikongreia på, slet masse før jeg tok den av. Da fungerte ting!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...