Gå til innhold

Hvilken ansiktskrem bruker dere, og hvilken type hud har dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor gammel er dere?

Jeg har funnet drømmekremen min, Jan Marini....men den er altfor dyr til at jeg kan kjøpe den til vanlig:o( Er 32 år og har nok etterhvert behov for noe for litt mer moden hud...men samtidig har jeg veldig lett for å få urenheter og blank hud - selv om huden min er langt i fra fet. Er ganske sensitiv. har tenkt litt på den No 7 Protect & Perfect fra Boots, men er usikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synd at de virkelig gode kremene er så j..... dyre! Jeg har også egentlig en favoritt i Mary Kay `s Age-fighting ansiktskrem med tilhørende ansiktsvask. Hadde ikke en eneste kvise når jeg brukte de to sammen, men nå når jeg bruker en krem som er kjøpt i vanlig dagligvare, så er ikke huden fullt så vakker... Mary Kay kan kjøpes på ebay og er mye billigere da, enn om man handler via konsulent i Norge.

Skrevet

Jeg bruker Eucerin Hydro-Protect. Har ganske tørr hud, og sensitiv hud. Litt urenheter. Den er ganske fet, men synes den trekker bra inn i huden. Den har solfaktor! Et stort pluss synes jeg. Er mye mer ute nå som jeg ble mamma. Denne er for sensitiv hud, og jeg tåler den bra. Den er ikke dyr. 190 kr. Skal prøve litt andre kremer fra dette merket etterhvert, siden jeg tåler denne kremen:) Kanskje en som ikke er fullt så fet for å variere med - når jeg ikke er fullt så tørr.

Skrevet

Jeg bruker HEMP Face protector fra body shop. Har veldig tørr hud og denne er helt genial. Jeg kjøper alle mine hudprodukter fra Body Shop. Til kroppen bruker jeg body butter

Skrevet

Hvilken nettside? Hva koster den sånn ca?

Skrevet

Jeg brukte tidligere Aloe-serien fra Body shop og den er forsåvidt ok, men huden ble så fryktelig blank av den...ikke pent:o(

Skrevet

Har prøvd alle kremene til no7,lliker de godt og så faktisk meget gode resultater når jeg renset,brukte serum og krem.Likte ikke p&p best,der tok jeg bare serum.Så likte jeg best time resisting av kremene til no 7.

Nå prøver jeg aderma exomega.

Har tørr hud,men litt urenheter innimellom.Jobben min da dette;)

Skrevet

Ja, solfaktor er greit:o) Er spf 15 i den til No 7 også - så det er jo et pluss. Er spf 30 i dagkremen fra Jan Marini, men det er kanskje litt i overkant...;o) Bruker også ID-pudderet med fator 15, så jeg er godt nok beskyttet ute føler jeg;o)

Skrevet

Har ingen nettside, men du kan sikkert søke på Mary Kay. Flere nettbutikker som selger Mary Kay inne på ebay, prisen lå litt i underkant av 200 kroner, for hvert produkt, inkl. frakt, hvis jeg ikke husker helt feil.

Skrevet

Hvilken No7 liker du best da? har prøvd serumet og øyenkremen til P&P og liker de godt - men er redd for om dagkremen i samme gjør meg blank i ansiktet. Forresten, hadde du serumet over eller under dagkremen?;o)

Skrevet

Det er jo en grei pris;o)

Skrevet

he he -så nå hvilken du likte best;o)

Skrevet

Joda, det går an hvis man handler på ebay :-)

Skrevet

Serumet skal brukes etter rensing FØR dagkrem.Tror ikke dagkremen gjør deg blank nei.Man bør bruke dagkrem over serumet,det er viktig.Serumet er en behandling,men man må tilføre fukt for å unngå utørring!

Skrevet

Takk:o) var det jeg trodde, men måtte bare forsikre meg;o)

Skrevet

Bruker Decleor sin ansiktsrens og sensetive krem....ypperlig for meg som har uren hud!!

Skrevet

Jeg prøve Decleor for endel år siden...men den tålte jeg rett og slett ikke:o(

Skrevet

touchofpinkcosmetics.com har mary kay.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...