bompibomp Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Hei, Etter at jeg ble gravid har jeg fått så innmari mye vondt i hode - er rimelig sikker på at det har sammenheng med graviditeten. Er det noen som har erfaring med dette - og gjerne gode råd?? Fikk et skikkelig migrene utbrudd en dag jeg var ute i sola, og det har jeg ikke hatt på over 10 år (da fremprovosert av trionetta p-piller)... er jo bare i 1. trimester, og håper virkelig at ikke denne hodepinen fortsetter ut hele svangerskapet!!!!
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 hade det også slik for en ukes tid siden men det gikk over etter at jeg økte vann inntaket et lite hakk, og tok en paracet to kvelder etter hverandre. ( paracet kan trykt taes i graviditeten) etter dette har jeg merket lite eller ingenting til hodepinen. du kan jo prøve dette.
Tutta:) Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 jeg er 18 uke og har hatt konstant vondt i hodet,hver dag siden uke 11...begynner og bli SLITSOMT...noen dager helt jævlig,andre dager helt greit...man lærer seg og leve med det!!!
bompibomp Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2009 Får bare vente og se hvordan dette utvikler seg da... Takk for svar i allefall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå