Gjest Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Trenger litt tips på hvordan man kan få en hyggelig tur med 3 jenter og 1 gutt i baksete Gutten er 18 mnd, jentene er 8, 12 og 14... Skal kjøre fra Bergen til Kristiandsand, og jeg gruer meg allerede til bilturen... Har ikke kjørt mer enn 3 timer med de før.. Dvdspiller er installert Nå kommer vi til å reise om ettermiddagen, så håper jo at mini kommer til å sovne og sove hele natten når vi kjører... Om han ikke sovner så blir det å ta han ut så han får gå litt når han er våken. Vi er innstilt på å bruke god tid, og ha mest mulig pauser.. Så er det jentene da, som er i sin beste kranglealder ) Hva kan jeg eventulet kjøpe til de så det blir litt rolig? De har alle mobil med musikk på.. Men er liksom helt tom for ideer nå
Himmel og hav Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Har de mp3 spillere? Da kjøper du lydbøker til dem (på bokkilden .no eller bokklubben.no f.eks). Så plugger de inn lyd i øra, be dem ta med puta si inn i bilen, del ut en dropseske til hver - voila! Stille bil! Det funker ihvertfall her i huset.
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 skal reise i morgen, så det var litt kort tid å få tak i.. Uansett så har de ikke mp3 spillere Men takk for tipset med dropsesken, selv om den kommer til å være tom før vi har kommet særlig langt.. Kanskje jeg skal kjøpe evighetskuler til de?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå