Gå til innhold

Lang biltur med 1 liten og tre store :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger litt tips på hvordan man kan få en hyggelig tur med 3 jenter og 1 gutt i baksete ;)

Gutten er 18 mnd, jentene er 8, 12 og 14...

Skal kjøre fra Bergen til Kristiandsand, og jeg gruer meg allerede til bilturen...

Har ikke kjørt mer enn 3 timer med de før..

Dvdspiller er installert ;)

Nå kommer vi til å reise om ettermiddagen, så håper jo at mini kommer til å sovne og sove hele natten når vi kjører...

Om han ikke sovner så blir det å ta han ut så han får gå litt når han er våken. Vi er innstilt på å bruke god tid, og ha mest mulig pauser..

Så er det jentene da, som er i sin beste kranglealder :o) Hva kan jeg eventulet kjøpe til de så det blir litt rolig? De har alle mobil med musikk på.. Men er liksom helt tom for ideer nå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har de mp3 spillere? Da kjøper du lydbøker til dem (på bokkilden .no eller bokklubben.no f.eks). Så plugger de inn lyd i øra, be dem ta med puta si inn i bilen, del ut en dropseske til hver - voila! Stille bil! Det funker ihvertfall her i huset.

Skrevet

skal reise i morgen, så det var litt kort tid å få tak i.. Uansett så har de ikke mp3 spillere ;)

Men takk for tipset med dropsesken, selv om den kommer til å være tom før vi har kommet særlig langt.. Kanskje jeg skal kjøpe evighetskuler til de? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...