<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 lurer bare på hvordan man vet om man gjør det. Jeg har fått mer utflod (sorry) men dette er jo ikke blankt.. Ikke noe å bekymre seg for? skal til ul på mandag. formen min er super er i uke 14. det er ikke mye men må bytte truse for er jo ekkelt liksom. er førstegangs gravid..
Snow78 Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Høres ut som utflod du har ja, men skal ikke si noe sikkert. Sjekk det når du skal til ul på mandag for sikkerhetsskyld Men jeg har kun hatt utflod rundt EL tidligere, men etter at jeg ble gravid har jeg fått enormt mye utflod, er nødt til å bruke truseinnlegg og bytte disse ofte... ellers måtte jeg ha gjort som du ser, bytte truse. Det er visstnok normalt at mengen av utflod øker når du er gravid. Lykke til på UL!
Gjest ~Gravida~ Uke 26 Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 De finner det ut ved en sjekk på sykehuset. Der tar de innvendig ul,og prøver av utfloden for å se om det er fostervann. Lykket til.
second_time Skrevet 12. juni 2009 #4 Skrevet 12. juni 2009 Jeg fikk hvite flak som danset rundt i urinen min (så det i glasset jeg tisset i) når jeg lakk fostervann. Dette var overtid og pjokken var nesten tom for fostervann når han endelig kom ut. Viktig å undersøke, men jeg tror ikke du behøver å bekymre deg Så tidlig i svangerskapet er det sikkert bare utflod. Men er du usikker, så ta kontakt med sykehuset/fødeavdelingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå