Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Hvis det kun er spor er det ingen ting å bry seg med, mest sannsynlig bare forurensing av urinprøven. Hvis det er pluss 2 eller mer kan det dreie seg om begynnende svangerskapsforgiftning.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Var liksom det med svangerskapsforgiftning jeg hadde hørt.. Så ikke noe farlig altså?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 jeg hadde alvorlig sv.sk.forgiftning med førstemann og komm aldri over 2+ på urin... men jeg hadde ødemer og forhøyet blodtrykk i tillegg da... men blodtrykket ble ikke veldig høyt, økte til ca 100/145, så legen tok det ikke alvorlig. men jeg har normalt veldig lavt blodtrykk da... ned mot 75/90... at jeg la på meg over 40 kg i svangerskapet (mesteparten de 2 siste mnd) brød han seg ikke om. vi kom såvidt fra det med livet i behold begge to... men for at det skal være en preklampsi tror jeg alle 3 kriteriene må være til stede. dvs både forhøyet blodtrykk, eggehvite og ødemer. men når det er sagt, så er det veldig vanlig å ha spor av protein/eggehvite i urin når man er gravid uten at det behøver å bety noe som helst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå