Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Når jeg stikker fingen i skjeden så kjenner jeg bæsjen bak veggen, om jeg må bæsje. Normalt? hvor godt skal man kunne kjenne liksom?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Det er nok fordi endetarmen er nærmeste nabo det.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 De fleste av oss aner sannsynligvis ikke om det er normalt eller ikke. Det er vel heller ganske unormalt å kjenne etter?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 hmm.... merkelig ting å kjenne etter! Hehe =)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Ja, det er ikke unormalt. Det er kun en tynn vegg som skiller skjede og tarm fra hverandre. Det er jo logisk om du tenker deg om; hullene sitter ikke SÅ langt fra hverandre. Under samleie, så vil mannen godt kjenne vibrering om du har en vibrerende dildo i analen samtidig;) Ellers må jeg si at det er UTROLIG mange her inne som høres ut som om de pirker seg i skjeden til stadighet. Hva venter dere å finne? Gull?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #8 Skrevet 11. juni 2009 skulle sjekke spiral-trådene, og da kjente jeg de svære klumpene rett bak veggen, og fikk litt panic. Var vekke etter jeg var på do... Så bra det er normalt da:) HI
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #9 Skrevet 11. juni 2009 Veggen er ekstra tynn hos en som har født. Så derfor kan man kjenne det lettere enn før man fikk barn,...
Mammahjertet Skrevet 11. juni 2009 #10 Skrevet 11. juni 2009 Fantastisk morsomt... dagens tråd altså!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #12 Skrevet 11. juni 2009 Faktisk ikke ett merkelig spm synes jeg. Husker en kompis av meg lo av damen sin fordi han kjente bæsjen hennes når han fingret ho!! fikk meg til å tenke litt over hva menn egentlig tenker med....
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #13 Skrevet 11. juni 2009 Vet du, syns ikke det var et dumt innlegg! Har faktisk tenkt på dette før. Det var en som skrev her at veggene var ekstra tynne etter at man har født? Jeg opplever nemlig nå etter fødsel (2 år siden) at jeg synes det er ubehagelig å ha samleie hvis det er "noe" i endetarmen. Kjenner det liksom, og føles som at det skal komme ut nesten. Utrolig plagsomt. Hadde det aldri sånn før jeg fødte. Nå må jeg passe på å tømme tarmen før vanlig sex også, ikke bare før analsex. Irriterende.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #14 Skrevet 11. juni 2009 Jeg kjenner også om det ligger avføring i endetarmen når jeg "romsterer" der nede. Jeg synes det er svært ukult å tenke på at mannen min også kjenner dette når han fingrer meg. Uff...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #15 Skrevet 11. juni 2009 Ja, det var jeg som skrev at veggene er ekstra tynne etter en fødsel. Det kommer av at de har blitt maksimalt strekt. De får aldri den samme fastheten og tykkelsen helt tilbake. Derfor kan man legge merke til slikt som man kanskje ikke så godt la merke til før fødselen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå