Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Å den var lett : MATIAS !!!!!!! Kjempefint navn = ) Har ingen som heter det selv så det er ikke derfor bare så du veit det =)
*Bo*og*Junior* Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Åh, her kjente jeg et hopp i hjertet: Mattis!! Snakk om koslig og flott navn. Også er det litt tøffere for en gutt og vokse opp med et navn som kommer fra en kjent "røverkonge", i stedet for et navn som kommer fra bibelen.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #6 Skrevet 11. juni 2009 Mathias! og det har ikke noen voldsom bibelsk betydning at det gjør noe.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Matias! Uten tvil. Kjenner en Mattis, men det er jo bare kallenavn, han heter egentlig Matias...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #8 Skrevet 11. juni 2009 Det eneste som var fint, men som også VAR fint, var Matias. Selv liker jeg det likevel mye bedre skrevet som Mathias.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #9 Skrevet 11. juni 2009 Mateus og Mateo likte jeg ikke. Mattis er fint men litt vel svenskt kanskje? Likte derfor Matias best, det er et fint navn, men jeg kjenner allerede to babyer som heter det, en på 6 mnd, og en på 4 mnd, så jeg kunne ikke brukt det selv, litt for populært..
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #11 Skrevet 11. juni 2009 Mathias er litt utdatert synes jeg, så jeg går for Mattis!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå