Attekattenoa Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 http://www.lilleprinsen.no/subcategory/11160/14186.html Wow, for noen superfine stellevesker! *må ha, å ha* Usikker på om jeg liker modell Aida eller Anly best. Hm, heller litt mot Anly tror jeg.. I lilla kanskje
Gjest mphs Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Huff .Jeg syns de var veldig stygge. Godt vi har forskjellig smak.
Attekattenoa Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2009 Hehe, ja det er sant! Kjedelig hvis vi alle skulle likt det samme Ser de har noe som heter Flexibath der også. Den ser veldig praktisk ut! Irriterende med badebalja som tar opp altfor mye plass på badet :/ Fristende å bestille litt nå altså. Noen som har handlet fra lilleprinsen før?
Gjest mphs Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Jeg har handlet flere ganger der og har alltid fått god service. Det badekaret så veldig kjekt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå