jajamen Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Tror jammen dette er stedet for meg. Er 37 år, og har tre barn i alderen 11 til 18 år fra et tidligere forhold. Der kom barna som bestilt, en og to mnd etter p-pilleslutt, men dette er jo mange år siden, da jeg var yngre og eggene sikkert bare poppet ut! ;o) hehe.. Nå har jeg ny samboer, han har ikke egne barn, så vi tenkte at dette er da ikke noe problem...dette var i 2006. Ble ikke gravid før i august 2007, vi var ikke aktive prøvere, bare prøvde på lykke og fromme. Men det endte i SA i uke 7. Ble ikke gravid igjen før nå i april, endte i SA i uke 7 igjen, begynte å blø 12 mai. Fikk TR igjen i går, eksakt fire uker etter, så den er grei. Nå vil legen min prøve meg på Pergotime et par måneder, blitt satt på dobbel med en gang. Har tatt blodprøver som viser at jeg har EL, men han vil visst prøve å "hjelpe på" litt...nesten så jeg blir litt nervøs... Har ett års tid hatt noen sykluser på bare 21 dager, aldri mere enn 28 dager. Vil disse kortere syklusene ha noe å si? Jeg begynner på pergotime på dag 4 i syklusen uansett? Dette ble innmari langt, men nå har vi bestemt oss for å sette alle kluter til, før det er for sent. Ikke akkurat noen ungkalv lenger eller da!!!
februar baby! Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Hei! Uff, så trist å miste 2 ganger.Homeopaten min har hjulpet flere damer som sliter med SA/usabile sykluser etc. Om du bor i oslo, kan du sjekke ut Frøyaklinikken. Super koselig dame(Anette), som vet mye om dette feltet. Kan desvere ikke noe om Pergo, men ser det er mange som lykkes på dette:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå