yasmina Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 jeg gleder meg noe helt enormt til aa reise hjem naa. Foerst 5 uker med mannen og barna i i Norge og saa drar mannen hjem, men da kommer meiden opp og skal vaere med meg og ungene. Tror det blir en glitrende ferie ! Ikke tilbake hit i den elendige varmen foer 20 august.
moota m storebror&lillebror Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Ja vi har vel overskyet og 10 grader. Kan forstå at du gleder deg =P Jeg kunne godt fått litt sommer her nå. Ferien vår begynner ikke før om 6 1/2 uker. Da skal jeg ha barna hjemme i 3 uker. Bf skal ha 1 av ukene da.
Kulå Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Syns godt du kan ta med deg pittelitt av varmen opp hit til kalde norge... ; ) Kjempedeilig med ferie, kan godt forstå at du gleder deg. Jeg ser også fram til ferie, selv om jeg er hjemme i permisjon. En slipper det maset og jaget om morgenen, det er det jeg gleder meg mest til. 1, 5 uke til skolen tar ferie her, fantastisk. Eldstejenta skal gå et par uker til i barnehage(til mannen tar ferie). Men tar nok antakelig fri noen dage innimellom. spesielt om været er bra slik at det blir badeturer : ) Nyyyyyyt ferien : )
yasmina Skrevet 11. juni 2009 Forfatter #4 Skrevet 11. juni 2009 ja, det er bare aa forsyne seg av varmen... Her var 48 grader i gaar
Mamma til gutt 05 Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 Kam jeg få spørre hvor du holder til The queen :-) ?
Mamma til gutt 05 Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Det hørtes herlig ut, men kan forstå det kan bli litt for hett innmellom da ja. Deilig å komme hjem til norsk sommer da :-)
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 12. juni 2009 #8 Skrevet 12. juni 2009 Ja det skal bli deilig med sommerferie nå. Jeg er også i perm, men skal bli herlig med ferie. Ikke trenge å stå opp bare om morgenen og få barna avgårde i tide.. Og til Kalifa!! Husk å pakke med deg sånn 10-15 grader i kofferten. Og om du ikke har plass til det, så kan du bare sende det NÅ, slik at det kommer fram til i morgen tidlig:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå