Gå til innhold

IDAG skal jeg fly!


Anbefalte innlegg

Skrevet

 

Nå har jeg sjekket inn, og fått sete helt framme, siden jeg er redd for å fly!

Vært så mye drama og syt i medier om flyulykker/bomber på flyplass/nødlandinger de siste dagene, blir helt nervøs for å fly her nå. Men jeg har jobbet meg langt nå for å bli kvitt flyskrekken,

så IDAG skal jeg fly, uansett om vi kommer til å nødlande pga humle i motoren eller om flyplassen skulle bli evakuert for at de mistenker bombe på flyplassen eller whatever som KUNNE skje :/

 

Ønsk meg god tur:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

God tur :)

Skrevet

Skal du sitte helt framme når du er redd for å fly??

 

Hørtes helt bakvendt ut for meg, men det er kanskje det de anbefaler?

 

God tur forresten, det kommer til å gå helt fint:)

Skrevet

God tur.

 

Går sikkert bra.

 

Jeg har flydd over 50 ganger, og aldri opplevd noe (nødlandinger og slikt).

Så for det meste går det nok bra. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...