Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #1 Skrevet 11. juni 2009 Står det i en overskrift på VG sin nettside idag. Går man inn på artikkelen så står det viderer at det er 1. Lite sannsynlig, og 2. Det skjer iallefall ikke før om 3 millioner år. Herregud! Så hva faen er vitsen med å skrive det da? Også den overskriften da. Så tydelig at de er interressert i å få opp antall klikk på linken.... PATETISK OG USERIØST!!!!!!!!!!!!!!1
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #2 Skrevet 11. juni 2009 Jeg synes det virker som medieer/aviser osv er bare ute etter å skremme folk disse dagene ?? herregud jeg tror jeg skal BOIKOTTE VG / DAGBLADET fra nå av!! De er med på å skape angst hos den norske befolkningen, ødlegge ferie turer ødlegge ALT, jeg kan jo ikke engang spise en potet uten at det skal være fare for at jeg kan dø av kreft, snakker jeg i mobilen får jeg hjernesvulst, flyr jeg kommer jeg til å styrte mest sannsynligvis, alt dette i FØLGE VG!
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #3 Skrevet 11. juni 2009 Hehe det humøret kjenner jeg igjen. Men jeg kunne ikke vært mer enig, blei skikkelig forbanna jeg også når jeg leste det
Gjest Skrevet 11. juni 2009 #4 Skrevet 11. juni 2009 Sånn er det med alt syns jeg. Er sikker på at alt det miljøpisset er noe politikere har finni på for å tyne oss for enda litt mer penger. Miljøavgifter og dritt, og hvis vi ikke betaler går jorda under eller vi dør av en eller annen sykdom hehe
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #5 Skrevet 11. juni 2009 HaHaHa... for det hadde ihvertfall ikke lekket ut om samtlige av politikerne i industriland viste at miljøproblemet bare er tulleball. Spesielt om vi tenker på alle spesalister og team innen temaet. Vedder på at du stemmer FrP
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #7 Skrevet 11. juni 2009 Men du må vel være enig i at miljøet ikke blir bedre uansett hvor mye vi betaler? Jorda forandrer seg jo hele tiden, har den gjort i litt mer enn et par mill. år
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #8 Skrevet 11. juni 2009 Når det går ut over pengene dine når du forurenser så er det flere som tenker seg om før de forurenser. derfor burde bil og flyturer foreksempel være så dyrt at folk ikke bruker det så ofte. i tillegg går ofte pengene til miljøtiltak. man trenger ikke akkurat være rakketforsker for og finne fakta på at klimaforandringene forandrer seg langt fortere nå en før
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #10 Skrevet 11. juni 2009 Visste du det at for ca 100 år siden var breene i Norge mye mindre enn de er i dag? Hva var det den gangen som forårsaket det? Biler? Kuer? Hvor og når begynte det da å gå fortere? 100 år i jordens tidssammenheng er ingenting. som et sekund i våre liv, og mindre enn det. Vet ikke jeg, men den "rakket"forsker-tittelen kan ikke være mye verdt;)
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2009 #11 Skrevet 11. juni 2009 Hehe tror nok vi aldri blir enige der gitt. Ha en fortsatt god dag da =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå